9/13/2012

Catrice Volume Plus+ Length mascara


Ik ben er gek op om nieuwe budget mascara's te ontdekken. Ik koop dan ook elke keer weer een andere! Mijn Essence Get Big! Lashes was al weer aan vervanging toe, en ik besloot nu een mascara van Catrice te kiezen. Het werd de Volume Plus+ Length mascara, volgens mij een nieuwe in het assortiment.


Ik was best verrast toen ik deze mascara uit het schap pakte. Hij heeft namelijk een hele gekke, maar leuke vorm! Weer eens iets anders dan zo'n 'saaie' rechte huls. Deze huls heeft felgele accenten en het lettertype vind ik ook mooi. Ik vind het geslaagd!


Wat heel fijn is aan de schappen van Essence en Catrice, is dat je plaatjes van de borsteltjes van de mascara kunt zien! Zo heb je ook geen gedoe meer met al geopende mascara's (hoewel, dat wordt natuurlijk helemaal onmogelijk gemaakt door dat vieze plakband wat eromheen zit...). Ik was op zoek naar een eenvoudig borsteltje met haartjes, maar toen ik de mascara thuis open deed bleek dat het borsteltje van plastic gemaakt was! Ik was heel benieuwd hoe hij zou werken, aangezien hij zo simpel was als het maar kan.

 Op de bovenste rij zie je mijn wimpers zonder mascara, op de onderste met. De mascara belooft extreme volume en lengte. Dat laatste maakt hij zeker waar! Mijn wimpers zijn de hoogte in gestegen, en zelfs wat gekruld. Het volume merk ik wat minder, ik heb niet het idee dat mijn wimpers dikker zijn geworden. Wel zijn ze goed zwart, iets wat ik ook belangrijk vind aan een mascara! Zoals je ziet zijn mijn wimpers ook mooi gesepareerd, ze zijn niet aan elkaar gaan klonten of iets dergelijks.

En hoe zit het met de houdbaarheid? Nou heb ik eigenlijk helemaal nooit problemen met mascara die afgeeft, dus ik weet niet echt zeker of het aan mij of aan de mascara ligt dat hij zo goed blijft zitten gedurende de dag. Ik krijg in ieder geval geen vlekken! Waterproof is deze mascara zeker niet, maar dat belooft hij ook niet.


Al met al  vind ik dit een fijne mascara. Hij geeft dan niet super veel volume, lengte en krul zijn zeker aanwezig. Als je vooral lengte nodig hebt voor je wimpers, raad ik deze mascara aan!

De Catrice Volume Plus+ Length mascara kost €3,49 (super budget!) en is te koop bij Kruidvat.








 (info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage