9/23/2012

Cleaning Up My Wardrobe

Het was weer tijd voor de grote 'doei zomer, hello herfst' opruiming in mijn kledingkast! Aan het eind van het seizoen moet ik altijd weer zoeken naar de geschikte kleding. Mijn shorts, jurkjes en hemdjes lagen bovenop, en mijn truitjes, vestjes en andere herfstgeschikte kleding lagen een plank lager. Niet handig! Hier veranderde ik zondag iets aan. Zo kon ik direct even bekijken welke dingen ik nog ├ęcht nodig heb.


Het plaatje hierboven deed me denken aan een 'zoek de verschillen'. Er is niet heel veel veranderd aan mijn kast, maar wel kun je zien dat de stapels een stuk kleiner zijn, de vloer een stuk leger en het is gewoon weer een beetje opgeruimd! Ik heb vrij veel kleding weggedaan. Kleding die al lang in mijn kast ligt te liggen, zonder dat ik het ooit nog draag.


Aah, wat fijn dat ik mijn lange, grijze, lievelingstrui weer in mijn handen had! Nu is het nog wel iets te warm, maar binnenkort ga ik hem zeker weer met plezier dragen. Net als andere herfst kleding die ik verbannen had in de zomer. Ik hou van lange mouwen, dikke truien en sjaals waarin ik kan verdrinken. Jaaaaa.

Mijn stapel met sportkleding, de helft is te klein.

Pyama's! 


Beenwarmers...

Ik kwam ook dingen tegen waarvan ik niet eens meer wist dat ik ze had, zoals de stapel beenwarmers die je hierboven ziet! Ik heb er heel veel  gedragen, maar nu is het klaar met die dingen. Ik heb ze nog niet weggegooid trouwens, je weet maar nooit ;-)


En dat is de stapel met dingen die ik wegdoe. Meer dan de helft heb ik in een vuilniszak gepropt, klaar voor het Leger des Heils, maar er zijn ook dingen waarvan ik weet dat ik er iemand blij mee kan maken. Het bloemetjesrokje bijvoorbeeld heb ik gereserveerd voor Laura!


Ik vind het er zelf weer een stuk beter uitzien, met een logische indeling! En zoals ik al zei, shoppen moet ook weer nodig gebeuren!

Heb jij je kast al lekker opgeruimd?








(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage