9/02/2012

DIY inspiration: Lauren Conrad

Jullie kennen allemaal Lauren Conrad. Tenminste, dat hoop ik! De 'The Hills' actrice schrijft ook. De door mij zéér geliefde serie L.A Candy en ook haar nieuwe boek 'The Fame Game'. Maar daarnaast heeft ze ook een blog/site: www.laurenconrad.com. Op deze site staan hele leuk DIY projects, die ik heel graag wil gaan doen. Hieronder de leukste filmpjes uit haar 'Crafty Creations' reeks.


Deze vind ik zó leuk, en zodra ik geschikt lint heb gevonden ga ik het zeker maken. Het is eigenlijk heel easy, en haar filmpjes zijn ook lekker kort en duidelijk.



In bovenstaand filmpje maakt ze een heel simpel, maar leuk hoofdbandje. Mij staan hoofdbandjes niet zo leuk, door mijn korte haar, maar misschien staat het jou wel super!



Een ketting van een shirt geeft echt een heel leuk effect.



En deze laatste vind ik persoonlijk het allerleukst. Van kurken een memobord maken, ik vind het echt schattig en ik denk dat het mijn kamer echt een leuk effect geeft! Ik heb geen idee hoe ik aan al die kurken moet komen, aangezien wijnflessen tegenwoordig bijna allemaal een draaidop hebben. Maar wie weet zijn ze gewoon ergens te koop!

Heb jij wel eens van deze filmpjes gehoord? En welke zou jij willen proberen? 



 (info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage