9/17/2012

FOTD - from summer to fall



De zomer was een seizoen van lichte make-up: alleen eyeliner en mascara, hier en daar een likje blush en soms nog een beetje lipstick. Maar in de herfst pak ik - als ik tijd heb - vaak wat meer uit met oogschaduw! Met een mooie peachy lipstick erbij maakt dat deze look een beetje tussen zomer en herfst zit. Vandaar de titel!


Voor deze FOTD heb ik weer eens een hele fotoshoot voor mezelf uitgetrokken. Zelfportretten maken vind ik heel leuk om te doen, maar alleen als alles meewerkt die dag (lees: mijn haar). Gelukkig viel alles mee en schoot ik er op los.



Jullie zijn nu vast ook wel benieuwd naar wat ik precies draag. As you might know gebruik ik nooit foundation, mijn gezicht zelf is dus kaal. Op mijn ogen gebruikte ik een paarsbruine, matte beige, shimmery bronze, matte donkerbruin en witgouden highlighter uit het Sleek Storm palette. De winged eyeliner heb ik gemaakt met de NYC liquid eyeliner. Op mijn waterlijn gebruikte ik een zwart oogpotlood van MAX. Verder zit er op mijn wangen mijn Inglot blush , en op mijn lippen zit 'I'm Sailing' uit de Essence 50's Girls Reloaded LE.


De warme oogschaduw maakt het geheel vrij herfstig, terwijl de lichte peachy lipstick het wat meer naar de zomer toetrekt. Ik vind het een geslaagde combinatie! Hier alle producten nog op een rijtje:

Ogen:
Sleek Storm palette
NYC liquid eyeliner
MAX oogpotlood
Catrice Volume Plus+ Length mascara

Wangen:
Inglot blush in nr. 58

Lippen:
Essence 50's Girls Reloaded lipstick in 'I'm Sailing'

Wat vind jij van deze look? 








(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage