9/30/2012

Herfst vooruitzichten


bron foto: Weheartit.com 

Ik kan me niet door alle schoolweken heen slepen zonder dat  ik leuke dingen in de planning heb staan. Aankomende weken heb ik steeds leuke dingen te doen, en daardoor blijf ik leven. Ik heb het gevoel dat ik elk weekend wel iets leuks heb te doen, en misschien is dat ook wel zo! Naast dingen die al geplanned zijn, zijn er ook dingen die ik nog graag wil doen. In dit artikel vertel ik je wat ik ga en wil doen, en misschien raak je daardoor wel geïnspireerd!
Wat ik ga doen:
- Ik zit nu in 5VWO, en dat betekent dat ik er toch wel een beetje over na moet gaan denken wat ik na de middelbare school wil gaan doen. Vrijdag is de onderwijsbeurs in Groningen, dus daar ga ik eens heen. Ik heb er best zin in, omdat ik dan weer wat studie-inspiratie kan opdoen.
- Zaterdag ga ik samen met Floor naar Amsterdam om eindelijk Soesja en haar vriendin Lisa te meeten. Wauw, wat ik heb ik daar zin in! Ik kan niet wachten om heerlijk bij te kletsen met Soesja en Lisa te ontmoeten, leuk!

Tumblr_mb2t7vupzb1r0lmr8o1_500_large


- Ik ben nog steeds aan het hardlopen. Het mag dan wat minder zijn sinds ik weer naar school moet, het donker is 's avonds en het iets kouders is, maar ik vind het nog steeds leuk! 13 oktober ga ik meedoen met mijn eerste hardloopwedstrijd: De Zuidlaardermarktloop, waarmee ik de 5 kilometer ga rennen. Ik heb er zin in!
- Die week zijn er veel activiteiten rondom de Zuidlaardermarkt. De avond van 13 oktober is er bijvoorbeeld een geweldige vuurwerkshow, er is kermis en dinsdag 16 oktober is er natuurlijk de markt zelf. Vrij van school, lekkere paardenmeur door het hele dorp en over de markt struinen is een gevoel en traditie wat moeilijk is uit te leggen aan iemand die niet hier woont. Maar leuk is het in ieder geval wel!
- Die week daarna is het natuurlijk VAKANTIE! De dinsdag ben ik jarig, en verder ga ik vast nog wel wat leuke dingen doen!
- Binnenkort komt Grey's Anatomy weer op tv! Ik ben nog maar bij seizoen 4, en 9 komt op tv, maar ik verwacht dat ik het wel kan volgen. Ik heb er zin  in!

Wat ik wil doen:
- Ik wil heel graag, net als Fleur en Dajana, een zwart shirt DIY-en met een mooie quote. Ik weet nog niet welke quote, aangezien ik niet echt een levensmotto heb... Iemand een idee?
- Foto's maken in het herfst-bos!
- Uit gaan! Ik ben nog nooit uitgeweest, en ik heb heel erg zin om dat wel een keer te doen. Helaas woon ik nog redelijk ver van de stad af, en dat is denk ik de reden dat ik nog niet ben geweest. Het is gewoon zo'n gedoe! Maaaar het komt er binnenkort hopelijk wel van.
Veel meer dan dit heb ik nog niet bedacht om te gaan doen, maar dat komt vast nog wel!

Wat zijn jouw plannen voor de herfst?








(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage