9/03/2012

Mijn favorieten van augustus.

Het is al weer drie dagen september. De tijd gaat zo ontzettend snel! Volgens mij zeg ik dat in bijna elk artikel, maar het is echt waar. De afgelopen twee maanden had ik vakantie, maar nu is school toch echt weer aangebroken. Dat wordt weer bikkelen... maar anyways, zoals je aan de titel ziet ga ik weer een keertje een 'favorieten van de maand' doen! Volgens mij is de vorige al vrij lang geleden... Je zag al wat van mijn favorieten in het 'My Most Worn Summer Things' filmpje, maar er zijn ook wat andere bij!








- Favoriete schoenen : ik mag mijn sneakertjes nog wel de fijnste schoenen vinden, maar deze studded pistol boots van VanHaren zijn al hard op weg om de troon te veroveren. Ik heb ze pas gekocht, maar ik ben helemaal verliefd. Ten eerste: ze hebben studs, en ten tweede, ze lopen super lekker. Hier ga ik nog veel op paraderen deze herfst!
- Favoriete sieraad : ook deze ringen heb ik nieuw gekocht deze maand. En ook deze hebben weer studs! Ze zijn beide ontzettend stoer, maar de rechter vind ik het allerleukst. En eindelijk heb ik gewone ringen (dus geen verstelbare) gevonden die mij pasten!
- Favoriete gadget : misschien een beetje gek om als favoriete gadget een camera te kiezen, maar ik doe het maar gewoon! Ik had al lang een rolletje in deze oude camera van mijn moeder zitten, dus die moest maar eens vol geschoten worden! Toen we in Delft waren heb ik hem vooral veel gebruikt, en ik ben heel benieuwd naar het resultaat :)




- Favoriete blush : mijn favoriete blush is zonder meer 'Love & Peach' van Catrice. Het is gewoon de perfecte peachy kleur! Hij is mat (waar ik van hou, teveel glitter vind ik niet mooi) en hij past heel goed bij mijn huidskleur.
- Favoriete nagellak : Salsa Cubana heeft het een lange tijd uitgehouden op mijn nagels. Het is een super zomers lakje en that's why I love it! 
- Favoriete verzorgingsproduct : deze dagcrème van Garnier heb ik nog maar net nieuw, maar ik vind hem erg fijn! Ik heb hem de laatste paar weken van augustus elke dag gebruikt, en ik ben er eigenlijk heel enthousiast over.

Wat zijn jouw favorieten van augustus?








 (info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage