9/10/2012

Mijn schoolspullen 2012/2013




Inmiddels heb ik al een week van school overleefd. Niet zo dramatisch als het klinkt, want officieel begin ik pas aan mijn derde echte schooldag. Aangezien ik jullie mijn schoolspullen nog niet had laten zien, leek het me leuk om hier nog een post over te maken!




Ik begin met mijn agenda, want die vind ik het al-ler-leukst! Oorspronkelijk was hij alleen blauw met sterren, maar omdat het zo'n ontzettend handige insteekhoes agenda van de Hema is, kan ik hem helemaal customizen. Ik ben de hele zomer al helemaal into the Beatles, en daarom mochten Yoko (Ono) en John (Lennon) op mijn voorkant. Binnenin heb ik vooral plaatjes geplakt uit de CosmoGirl, en ook heb ik plaatjes gebruikt van WeHeartIt om mijn agenda te versieren.



- Een must om je boeken te beschermen... kaftpapier! Bij de Hema kocht ik drie rollen met ontzettend leuke sterren erop, dezelfde die op mijn agenda staan. Het was niet gepland om mijn schoolspullen in één thema te kopen (want dat is toch wel een béétje brugklas), maar deze kon ik niet laten liggen.
- Hier zie je Amerikaanse Vlag pennen en nog drie pennen met een leuk bloemetjes motiefje erop. Schattig!
- Insteekhoezen. Mét sterren. Ik vond ze gewoon leuk, en bovendien ook heel handig!
- Tot slot nog mijn schriften. Echt vet interessant. Ik kocht een pak met drie verschillende kleuren roze schriften, en twee wiskundeschriften: een blauwe en een groene.

Wat heb jij voor schoolspullen dit jaar?








(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage