9/06/2012

My life in pictures - augustus

Ja, het is true: augustus is al weer bijna een week voorbij, dus het is tijd voor een 'my life in pictures - augustus'! Natuurlijk is deze editie van de tweede helft van deze maand, omdat ik halverwege al een 'my life in pictures - vakantie editie' maakte, met daarin foto's die ik op vakantie gemaakt had. Maar deze editie is weer normaal, althans, ik heb veel minder foto's gemaakt dan vorige maanden! Ik zet de foto's nu op een andere manier neer dan bij de voorgaande delen, omdat ik het zelf aardig irritant begon te vinden dat ik zoveel moest scrollen (en jullie waarschijnlijk ook!). Daarom heb ik de foto's per vier neergezet, scheelt heel wat werk ;)



[ gekke Kitty die gek doet ] - [ na de vakantie eeindelijk mijn favoriete serie the Mentalist weer kijken! ] - [ gezond bezig: komt van al dat hardlopen! ] - [ dit was de dag dat het zo extreem heet was: luchtig shirtje + shortje en op naar het zwembad! ]




[ met een glas cola en een tijdschriftje in de zon, heerlijk! ] - [ mijn haar een kuurtje geven na het zwemmen ]  - [ en ondertussen even van Mark genieten in Grey's Anatomy *zwijmel* ] - [ nog meer genieten, maar dan van een heerlijk bakje watermeloen, mmm ]


[ ik was al over de helft van Komt Een Vrouw Bij De Dokter: daarna heb ik dat hele stuk in één keer uitgelezen ] - [ de 'Friendship Tag' was aan het publiceren! ] - [ ik hou van mooie jongens op mijn laptopachtergrond, vooral als ze Chris Hemsworth heten ] - [ mijn nieuwe hardloopschoenen! ]



[ op naar Delft! Hier zaten we in de trein en Marjolein at zo'n ontzettend lekker cakeje ] - [ nogmaals in de trein! ] - [ goeeeedemorgen! ] - [ op het strand, even pootjebaden ]


[ een vet mooie winderige picture ] - [ lekker eten bij Vapiano in The Hague! ] - [ en ook lekker cola drinken :) ] - [ voor de tweede en laatste keer naar het strand: het was prachtig weer! ]


[ heel veel mooie vlinders in de tuin: die moesten gefotografeerd worden! ] - [ ik had zin in een grote-kamer-schoonmaak, en daarbij gooide ik ontzettend veel make-up weg ] - [ en dit bleef er over (dit is wat niet in mijn everyday bakje zit) ] - [ het resultaat van mijn gezwoeg! Ik was best trots, hihi ]

Al met al was augustus een super leuke maand. Natuurlijk, want ik had vakantie. Maar ik heb ook gewoon heel veel leuke dingen gedaan! Gezwommen, geshopt, naar Delft geweest met mijn beste vriendin, en ja, ik ben zoals je zag ook nuttig geweest. Inmiddels ben ik al weer naar school en begint het drukke leven weer. Maar ook september wordt vast ontzettend tof :)

Wat heb jij allemaal gedaan in de vakantie?








 (info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage