9/25/2012

Nieuw ontdekte blogs #2

Er zijn weer heel wat weken voorbij. Weken waarin ik weer veel blogs heb ontdekt, waarbij ik niet kon wachten om ze te gaan volgen! Vandaag laat ik jullie mijn lijstje zien met blogs waarvan ik wil dat jullie ze ook kennen. Wil je het vorige 'Nieuw ontdekte blogs' artikel zien? Dat kun je hier teruglezen.



Naam blog: http://xoxojanine.blogspot.nl/
Categorie: Fashion, fotografie en lifestyle.
Waarom zo leuk: Janine volg ik pas heel kort. Toen ze reageerde op één van mijn tweets, en ik zag dat ze ook een bloggers was, ben ik direct gaan kijken. Haar vrolijke header sprak en spreekt me erg aan, en na het rondkijken kwam ik erachter dat Janine gewoon een hele leuke stijl heeft!


Naam blog: http://runastherainscome.blogspot.nl
Categorie: Fashion en personal.
Waarom zo leuk: Toen Oijke een reactie achterliet met daarin dat ze bij ons op school zat, ging ik direct naar haar site. Ik vind haar schrijfstijl en outfits heel leuk!


Naam blog: www.alaeasmay.nl
Categorie: Niet in een hokje te stoppen.
Waarom zo leuk: Ik hou van gevarieerde blogs. In haar 'over mijn blog' stukje in de sidebar schrijft Esmay ook dat haar blog geen categorie heeft, maar gewoon 100% Esmay is! Dat vind ik leuk. Haar foto's zijn allemaal heel mooi en netjes, en ik lees haar blog met plezier.



Naam blog: http://www.makemeblush.nl/
Categorie: Beauty, Fashion en Lifestyle.
Waarom zo leuk: Ik vind het erg fijn dat Daniëlle niet hele lange teksten schrijft. Zo lees ik ze ook gemakkelijker. Haar artikels vind ik erg origineel en leuk!


Kende jij deze blogs al?


 (info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage