9/04/2012

NOTD - Kiko '355' Canary Yellow

Tijdens de geweldige, zomerse weken in Italië kocht ik dit gele nagellakje. Geel doet me altijd denken aan de zomer, en daarom vind ik het ook een leuke kleur. Gele nagellak ontbrak nog in mijn collectie.


Dit nagellakje heeft de perfecte kleur geel. Niet pastel-geel, maar gewoon geel! Ik vind hem echt leuk. Ik vraag me af of ik hem in de komende maanden vaak ga dragen. Maar tijdens een moment van heimwee naar de zomer pak ik hem vast wel.




Op bovenstaande foto's heb ik twee laagjes gebruikt. Dit is voldoende! Kiko heeft een erg fijn kwastje. Ik kan niet goed overweg met hele grote kwastjes, maar kleine kwastjes vind ik ook niks. Dit is er net tussenin, en voor mij perfect!

De nagellak blijft zo'n vier dagen goed zitten. Ik verbaasde me erover, omdat hij zo lang bleef zitten tijdens het zwemmen, steden bekijken, afwassen etc. Erg fijn!

Hou jij van gekleurde nagellak in het najaar? 

 (info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage