9/18/2012

OOTD - Girl At The Tree

Afgelopen zaterdag was het prachtig nazomer weer. Ik trok mijn shorts aan, en waande me direct weer in Italië. Een maillot tegen de 'kou' was wel noodzakelijk, maar het gevoel was hetzelfde. Mijn nieuwe blouse van de Bershka is mijn nieuwe favorieten. De afgelopen weken heb ik hem vaak gedragen. Hij is zo'n mooie kleur, en bovendien is hij op heel veel manieren te combineren. Dit keer koos ik dus voor shorts!

Samen met Floor als fotograaf ging ik op zoek naar een mooie plek voor de foto's. We strandden al snel bij ons kletsplekje, vlakbij mijn huis. De boomstammen in combinatie met dreigende wolken gaf een heel stoer effect. Eerst maakte zij van mij foto's en toen ik van haar. Outtakes met rare koppen zijn er ook genoeg, dus die zien jullie ook snel!


De blouse dus. Een turkooisen exemplaar waarbij ik de mouwtjes heb opgerold. Daar is het nu nog warm genoeg voor, maar in de winter kan ik ze ook gewoon naar beneden dragen. Of met een mooi vest of blazer erover. Met mijn AllStars en shorts vind ik de outfit helemaal geslaagd. En oja, de ketting! Die heb ik gekocht tijdens mijn hypere bui toen ik erachter kwam dat er een New Look in Groningen was. Bij de New Look dus.





Blouse - Bershka
Shorts - Monki
Ketting - New Look
Schoenen - All Stars

Wat vind jij van deze outfit?








(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage