9/24/2012

Outfit Bloopers 15/09

We hebben jullie nou al tot twee maal toe beloofd dat we bloopers van de outfits die je afgelopen week hebt kunnen zien zouden showen. En de tijd is nu aangebroken om ons compleet voor schut te zetten. Dus maak je klaar voor veel gekke bekken, dichte ogen en rare houdingen! Inclusief gĂȘnante onderschriften (en ja, je mag ons uitlachen als je wilt).


'It wasn't me...'


'Oeps, struikel ik toch bijna over die boomstronk.'


'Ik heb zo'n jeuk aan mijn ooooor!'

'Heb ik inkijk?'

'Goed gedaan boompje!'

'Ik, een paard? Welnee!'


'Haaaaai.'

'HEEELP, er is een wesp mijn blouse in gevlogen!'


'Iel, wat zit daar op mijn schoen?'

'Ik hoop niet dat die vogels op mijn hoofd poepen.'

Wat is jouw ergste blooper die je je kan herinneren?









 (info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage