9/22/2012

Outfit - You May Say I'm a Dreamer


Een week geleden ging ik met Marjolein lekker naar buiten om outfitfoto's te maken. Ik had me er niet speciaal op gekleed, maar de outfit die ik aanhad vond ik stiekem toch leuk genoeg. Afgelopen dinsdag zag je Marjolein's outfit, en nu is dus die van mij aan de beurt. Zoals Marjolein al vertelde ging het foto's maken gepaard met veel gekke bekken. Ik kan alvast verklappen dat jullie de foto's daarvan maandag te zien krijgen! Maar goed, door naar mijn outfit.

Omdat er dus veel foto's mislukt waren, heb ik ook dit keer niet veel foto's om te laten zien. Maar ik denk dat jullie zo ook wel een indruk van mijn outfit kunnen krijgen! Ik had in ieder geval de locatie al mee: we zaten op onze 'kletsplek', een soort open plek met boomstammen. Samen met de natuurlijke kleuren uit mijn outfit ging dat heel goed!


Ik droeg mijn favoriete camel blazer van H&M, samen met de doorzichtige blouse die ik bijna weer terug wilde sturen (weten jullie nog?). Verder droeg ik mijn leren shorts mét een panty, want voor zonder is het (helaas) nu toch echt te koud. Om de kleuren natuurlijk te houden droeg ik weer mijn gestudde laarsjes van VanHaren erbij.





Blazer - H&M
Ring - New Yorker
Blouse - H&M
Leren shorts - Nelly.com
Panty - H&M
Studded laarsjes - VanHaren

Wat vind jij van deze outfit?


 (info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage