9/07/2012

Persoonlijke update | Back to school etc.

Hoi! Ik vind dat het weer eens tijd is voor een persoonlijke update. Gister is officieel school ook in het noorden weer begonnen. Ik vind het niet erg om in het noorden te wonen, maar dit jaar met de vakantie al helemáál niet. Terwijl ontzettend veel mensen in mijn Twitter Time Line alweer over school klaagden, kon ik nog lekker uitslapen, in de zon zitten, lezen, chillen en wat ik ook maar wilde. Maar deze week is daar, helaas, weer verandering in gebracht...

1435276-10-1338291079553_large

bron


Maandag moest ik boeken halen, dinsdag een introductieprogramma en woensdag waren de wiskunde B leerlingen, waaronder ik dus, nog lekker vrij. Gister en vandaag is het echte schoolleven weer begonnen. Met lessen, huiswerk en tussenuren. How I missed you, NOT. Maar aan de andere kant is het ook wel weer goed voor me. Ik heb zo'n 8 weken vakantie gehad, er ontzettend van genoten, veel boeken gelezen en me bijna niet verveeld. Op de laatste dag kwam de verveling ineens om de hoek kijken. Ik heb ook wel weer behoefte aan regelmaat en structuur. Bovendien geniet ik tijdens de schoolweken altijd extra van vrije tijd en weekenden. En ik heb een volledig nieuwe klas. Dit jaar zit ik weer bij Floor in de klas, en dat is natuurlijk ook leuk! Ik doe dit jaar vwo5, en ik denk dat het toch wel iets zwaarder gaat worden dan vorig jaar. Maar dat zullen we allemaal nog wel zien!

Voor het blog heb ik door school wel weer wat minder tijd. Maar geen paniek, ik probeer altijd gewoon op mijn dagen te plaatsen. Mijn inspiratie is op dit moment wel een beetje een probleem, maar dat komt vast wel weer terug.

Tumblr_m9lcf0oo7d1rokl23o1_500_large
bron

Oja, en hoe gaat het met hardlopen? In april startte ik een 6 weken trainingsschema voor de 5 kilometer. Wat in 6 weken zou moeten lukken, is bij mij in 4 maanden nog niet gelukt. Door de vakantie, warmte en gebrek aan motivatie heb ik het een tijdje verwaarloosd. Maar nu ben ik weer helemaal goed op weg! Ik hoop eind deze week eindelijk voor mezelf de afstand te rennen. Én 13 oktober wil ik meedoen met een hardloopwedstrijd hier in de buurt, waarmee ik ook de 5 km ga doen. Puur voor mezelf.

Ik ben ook nog eens verwend, want morgen en zondag ben ik te vinden op Texel. Mijn ouders zijn zoveel jaar getrouwd, en daarom gaan we een weekendje naar dit leuke eiland! Gelukkig wordt het prachtig weer, dus ik kan even bijkomen van de eerste twee schooldagen...

Hoe is jouw leven at the moment? Vertel in de comments! 








(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage