9/28/2012

Recept - Pindanaan Tosti

Jum, wat hou ik van tosti's. Het komt heel vaak voor dat ik, als ik uit school kom, het tosti-apparaat klaar zet om een lekkere ham-kaas tosti te maken. Soms heb ik echter ook zin in een keer een andere soort tosti. Tijdens een 'experiment' ontdekte ik deze pindanaan-tosti, en ik vind het hartstikke lekker!


You need:
- 2 sneetjes brood
- 1 banaan
- Pindakaas
- Boter
- Tosti-apparaat


Je begint gewoon met het smeren van de boterhammen. Aan de buitenkant doe ik altijd boter, zodat de tosti knapperig wordt en niet aanbakt in het apparaat. Op beide boterhammen pindakaas en op één van de twee plakjes banaan. Als de banaan er niet helemaal oppast, eet je de rest gewoon op!

Doei tosti.

Tijdens het bakken begint het huis altijd lekker naar banaan te ruiken. Jummmmm.


En klaar is-ie! Het is écht heel makkelijk om te maken, maar echt een keer iets anders! Ik vind de smaak van gebakken banaan sowieso lekker.

Probeer jij wel eens een andere tosti-variant uit?

 

(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage