9/21/2012

Review - Hema 3D Waterproof mascara

Ik was écht toe aan een nieuwe mascara. Mijn 'oude' mascara, de Essence Get Big Lashes, was bijna op. Tijdens een dorp-tour ging ik even bij de Hema naar binnen. Ik koop daar eigenlijk nooit iets, het enige wat ik er doe is even rondkijken. Maar dit keer dacht ik: doe eens gek, koop een Hema mascara'. Ik had geen idee of het iets zou zijn, maar nieuwsgierig nam ik hem mee naar huis.


Een heel smal flesje heeft de mascara. Verder vind ik het flesje niet er bijzonder, maar ook niet lelijk. Ik heb de Waterproof mascara, omdat ik het altijd een fijn gevoel vind dat het niet op elk moment kan gaan uitlopen. Deze mascara zou volume, lengte en mooie gescheiden wimpers geven. Is dat zo?



Naar het borsteltje was ik wel heel erg benieuwd. Het is altijd een verrassing, want in de winkel kan ik het nog niet zien. Het borsteltje is heel smal en heeft plastic steeltjes. Het is wel even wennen, aangezien ik steeds iets grotere mascara's heb gehad. Maar fijn vind ik hem wel! Met het borsteltje kan ik makkelijk overal komen zonder dat ik vlekken op mijn ooglid krijg. Ook kan ik goed bij de wortel van mijn wimpers komen. De steeltjes scheiden mijn wimpers redelijk goed, maar er plakken ook wel een aantal wimpers aan elkaar.

Oog zonder mascara.

Oog met één laagje 3D Effect mascara. 



Al met al vind ik de mascara erg fijn! Het is wel even wennen, maar de wimpers blijven wel lang goed zitten. Voor €4 vind ik hem prima!







 (info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage