9/01/2012

Shoplog - Delft & Den Haag

Zoals je gisteren zag in de vlog, zijn Marjolein en ik een paar daagjes op stap geweest naar Delft. We logeerden bij mijn opa, en konden vanuit daar overal naartoe met de tram! Even shoppen in Den Haag? Geen probleem. Ik kwam met aardig wat thuis. Of in ieder geval, het kostte me aardig wat centjes ;) Maar met alles ben ik even blij. Tenminste, het meest blij ben ik met mijn nieuwe laarsjes van VanHaren! Deze mogen als eerste.







Ik zag deze studded pistol boots voor het eerst bij Sharon, en het was liefde op het eerste gezicht. Ik had weer nieuwe laarsjes nodig, omdat mijn andere erg versleten waren (ik ging al helemaal scheef lopen van die afgesleten hak...). Ik had het helemaal te pakken van de bruine kleur, de studs en de hakhoogte. Helaas heeft mijn moeder ze met de verkeerde spray ingesprayed, zodat er vlekken op zijn gekomen. Waar moeders al niet goed voor zijn... (maar ik hou wel van d'r hoor ;) De laarsjes kostten €29,90, dat verzacht de pijn een beetje.



Nog meer schoenen. Maar geen normale, nee... hardloopschoenen! Ik heb er niet uitvoerig over verteld op de site, maar als je me volgt op Twitter dan heb je me er zeker wel over horen zuchten en steunen. Just kidding! Hardlopen leek me eerst vreselijk, maar toen Marjolein het ook ging doen (en ik wel een beetje conditie kon gebruiken), werd ik toch ook wel benieuwd naar dat fenomeen wat hardlopen heet. En ja, ik ben verkocht. Ik doe een podcast van Runnersworld.nl, en inmiddels ben ik al bij training 15. Ja, het gaat hard... Maar ik ga straks nog harder met de Nimbus 12 van Asics! Eerst liep ik op tennisschoenen (!), natuurlijk zonder goede demping. Hardloopschoenen waren dus wel hard nodig... Ze waren flink afgeprijsd bij mijn sportwinkel, we betaalden er nog maar €70 euro voor in plaats van €150. Toppie!



Studs zijn niet alleen stoer op schoenen, maar ook op sieraden! Deze twee ringen zaten samen in een setje. Ik vond ze zo gaaf, deze mochten vrijwel meteen mee om toegevoegd te worden aan mijn alsmaar groeiende ringencollectie. Ze kwamen van de H&M. Wonder boven wonder pasten ze me! Meestal zijn ze net wat te klein. Ik betaalde voor deze ringen €4,95. 



Shoppen in The Hague betekende natuurlijk ook even langswippen bij de Pull&Bear! Ik heb deze winkel eigenlijk nog maar pas ontdekt, maar ik ben al helemaal fan. Groot was de winkel niet, maar toch heb ik nog deze toffe blazer gevonden. Hij lijkt op een blazer die ik al heb, maar er zit wat meer roze in. Marjolein had hem nog gepast in het donkerrood (hij stond haar geweldig!) maar helaas was hij niet meer in haar maat. Duur was deze blazer zeker niet, hij kostte maar €19,95. 


Muziek is mijn leven, en dan vooral oude rockmuziek. Aerosmith, the Beatles, AC/DC, maar ook the Rolling Stones luister ik veel. Ik was al vrij lang op zoek naar een leuk bandshirt, en *poef*: ineens hing deze bij de C&A voor maar €12,-! Hij is donkergrijs, en de tong is uitgevoerd met de Union Jack. Me likes, want ik hou van Engeland! 


Tot slot had ik nog een nieuwe mascara nodig. Ik hou van nieuwe, goede budget mascara's ontdekken, dus nam ik de Volume Plus+ Length van Catrice mee voor ongeveer 4 euro. Een review volgt uiteraard nog! Eerst nog even uitproberen...

Den Haag (en Delft) zijn zeker leuke steden om in te shoppen! Wat is jouw favoriete shopstad?

 (info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage