9/20/2012

Spullen in mijn badkamer


Natuurlijk vind ik het als meisje heerlijk om lekker lang in de badkamer rond te hangen. Lekker op mijn gemak douchen met lekker ruikende spulletjes, dan een crèmepje opsmeren, make-uppie doen en het er dan 's avonds allemaal weer lekker afhalen. Als jullie benieuwd zijn naar welke producten ik in mijn badkamer gebruik, lees dan verder!

Nou moet ik zeggen dat ik niet een hele goede beautyblogger ben. Ik gebruik geen cleanser, body lotion, tonic of whatsoever. Ik ga back to the basics! En goed dan, af en toe met een uitschietertje.



Deze goodies gebruik ik allemaal onder de douche. Wat zei ik je, basic toch? Links zie je een douchegel van Dove, met grapefruit geur. Die brengt me helemaal terug naar de zomer! In het midden in het Lush papiertje zie je Bohemian, een zeep die heerlijk naar citroen ruikt. Ik denk dat het wel duidelijk is dat ik op dit moment erg van citrusgeuren hou ;) Als laatste, rechts, zie je de shampoo die ik op dit moment gebruik. Het is de Andrelon Haar&Hoofdhuid, in de volume versie. Sinds ik deze shampoo gebruik is mijn hoofdhuid al een stuk mee gekalmeerd!


Op deze foto zie je de producten die ik gebruik voor mijn haar. Links zie je scheergel van de AH, letterlijk voor haar dus :') Ik scheer graag met gel, voor mijn gevoel werkt dit vele malen beter dan zonder. Naast de scheergel mijn 'echte' haarproducten. Eerst zie je Andrelon Perfecte Krul, dat is een crème speciaal voor pluizige krullen. Dit gebruik ik soms, als mijn haar echt iets extra's nodig heeft. Het kleine flesje ernaast is een mini versie van de John Frieda Frizz-Ease, een serum. Deze gebruik ik soms in mijn natte haar, om ook pluis tegen te gaan.



Deze spulletjes behoren niet echt tot dezelfde categorie. Ten eerste watjes: niet erg bijzonder. In het blauwe flesje zit mijn make-up remover van Nivea. Ik koop deze elke keer weer! En het roze potje is dagcrème van Garnier, deze gebruik ik - zoals het hoort - elke dag. Ik vind hem erg fijn en verfrissend.


Tot slot nog wat random dingen. Als eerste de Rexona Maximum Protection deodorant. Fijn, maar inmiddels vind ik hem al niet zo bijzonder meer! En een must in je badkamer: een borstel. Ik borstel mijn haar altijd als het nat is (eigenlijk slecht voor je haar), maar als ik mijn haar borstel als het droog is dan gaat het echt alle kanten op staan!

Stiekem missen op deze foto's nog (haar)maskers, maar deze gebruik ik zo weinig dat ik het het niet waard vond om ze erbij te zetten :')
Welke producten gebruik jij in je badkamer?








(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage