9/29/2012

This or That?

Ik zag deze tag vorige week eerst bij Sharon en toen bij Soesja voorbijkomen: en ik vond hem tof! Dus waarom niet eens weer een tag doen? Hij is vrij oud, maar dat maakt hem niet minder leuk. Het is de bedoeling dat je kiest tussen twee dingen op het gebied van make-up, fashion, haar, en nog een paar categorieën. Normaal ben ik niet zo goed in kiezen, dus ik hoop dat ik er wat van kan maken. Let's do this!

Tumblr_lmfw5ovlsf1qfoemxo1_500_large

Make-up
Blush or bronzer – blush is één van mijn favoriete make-upproducten. Bronzer gebruik ik daarentegen niet.
Lip gloss or lipstick – lipgloss vind ik maar plakken - lipstick vind ik veel fijner en mooier!
Eye liner or mascara – het klinkt misschien gek, maar ik kan echt niet zonder mijn vloeibare eyeliner.
Foundation or concealer – foundation heb ik nooit gebruikt, concealer gebruik ik soms onder mijn ogen.
Neutral or color eye shadow – áls ik al oogschaduw draag, zijn het meestal natuurlijke kleuren zoals bruin.
Pressed or loose eye shadows – nogmaals, áls ik al oogschaduw draag, prefereer ik pressed oogschaduws.
Brushes or sponges – ik gebruik altijd mijn vingers of kwasten om mijn make-up aan te brengen.

Img_8902_zps8db7ac54_large


Nails
OPI or china glaze – ik heb geen lakjes van geen van beide!
Long or short – ik vind lange nagels het mooist bij mij, hoewel ik kort ook fijn vind.
Acrylic or natural – mijn nagels zijn al mooi van zichzelf, ik zou nooit nepnagels willen!
Brights or darks – donkere kleuren vind ik ook mooi, maar ik draag liever mooie felle kleurtjes.
Flower or no flower – nailart vind ik super om te doen, maar ik heb er nooit zoveel tijd voor.



Tumblr_lsohanow0g1qakskdo1_r1_500_large

Body
perfume or body splash – geen van beide. Ik vergeet altijd mijn parfum op te doen!
lotion or body butter – body butter vind ik heerlijk, hoewel ik er iets te ongeduldig voor ben ;)
body wash or soap – ik vind 'Bohemian' van Lush echt goddelijk, maar douchegel werkt net iets sneller en makkelijker, en zonder geklieder.
lush or other bath company – zoals hierboven vind ik mijn Lush zeepje heerlijk, maar ik gebruik meer badproducten van andere merken.



Tumblr_lt39l1pgao1r4amrgo1_500_large

Fashion
jeans or sweat pants – ik vind mijn spijkerbroeken heerlijk zitten, dus ik heb geen sweatpants meer nodig!
long sleeve of short – korte mouwen vind ik het leukst. T-shirtjes staan net wat vlotter vind ik, en ook handig voor onder een blazer.
dresses or skirts – nu het een stuk kouder is draag ik eigenlijk geen van beide, maar jurkjes vind ik net een tikje leuker dan rokjes.
stripes or plaid – streepjes is een van mijn favoriete patronen voor kleding, hoewel ik mijn geruite blouseje ook super leuk vind.
flip flops or sandals – slippers schiet je zo even aan - lekker makkelijk!
scarves or hats – hm, ik kan eigenlijk niet kiezen! Ik vind hoedjes en mutsen net zo leuk als (winter)sjaals.
studs or dangly earrings – geen van beide. Ik draag geen oorbellen!
necklaces or bracelets – armbandjes draag ik nooit (hoewel ik spikearmbanden wel super tof vind), geef mij maar kettingen, of zelfs nog liever ringen!
heels or flats – hakken of hakjes lopen lang niet altijd fijn, maar als ik mijn laarsjes draag dan voel ik me wel super stoer!
cowboy boots or riding boots – stiekem wil ik nog heel graag een baar cowboy-achtige laarzen.
jacket or hoodie – ik heb nul hoodies in mijn kledingkast, geef mij maar leren- en spijkerjasjes!
forever 21 or charlotte russe – ik ken charlotte russe sowieso niet en bij F21 heb ik nog nooit iets gekocht. Geen van beide dus!
abercombie or Hollister – ik heb geen ervaring met beide, dus ik weet het niet.



Tumblr_lrnbpcxyf41qhq5wao1_500_large

Hair
curly or straight – mijn natuurlijke haar - krullen dus - vind ik mezelf het beste staan.
bun or ponytail – geen van beide - ik kan mijn haar niet in een knotje of staart dragen!
bobby pins or butterfly clips – heel af en toe wil ik mijn voorste pluk eens uit de weg, en ik pak dan eigenlijk even vaak speldjes of bobby pins.
hair spray or gel – ik reken mijn krullen crème maar even stiekem tot gel ;)
long or short – als ik lang haar heb, wordt mijn hoofd heel 'sloom'. Ik draag het liever kort / halflang!
light or dark – ik ben helemaal tevreden met mijn donkerbruine haar.
side sweep bangs or full bangs – een pony staat mij echt niet - want krullen - maar dan vind ik een schuine pony toch wat vlotter staan.
up or down – omdat ik mijn haar vrijwel niet op kan steken draag ik het altijd los.



Rainbow_leafs2_50536bc8ddf2b3707a0004fc_large

Random
Rain or shine – van een schijnend zonnetje word ik altijd blij.
Summer or winter – zomer betekent vakantie, en vakantie vind ik heerlijk!
Fall or spring – ik vind de lente heerlijk, maar de herfst is stiekem mijn favoriete seizoen. Ik hou van alle mooie kleuren!
Chocolate or vanilla – ja, ik ben echt een chocoladefreak.
East coast or west coast – eh, I don't really care.



Als je deze tag over wil nemen: ga gerust je gang!









(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage