9/16/2012

Trind Fall collection 2012

Jullie kennen natúúrlijk allemaal het merk Trind. Afgelopen week hebben we het persbericht van de najaarscollectie van dit merk al aan jullie laten zien, en nu is het tijd voor de swatches. Deze collectie bestaat uit herfstachtige, donkere kleuren. De kleuren zijn geïnspireerd op de najaarscollecties van onder andere Yves Saint Laurent en Valentino. Ben je benieuwd naar de swatches?



Links: CC153 'Vintage Pink' - Rechts: CC150 'Golden  Bronze'

Marjolein: Deze twee kleuren vielen mij in het persbericht al op. Naar een oudroze kleur nagellak was ik eigenlijk al een hele tijd op zoek en deze collectie kwam op precies het goede moment uit. Ook de bronzen kleur vind ik erg mooi. Op mijn nagels viel hij toch iets anders uit dan ik verwachtte, maar wel op een positieve manier. Het bronzen lakje is best wel nude! Beide kleuren vind ik prachtig. Het voordeel van Trind vind ik altijd de mooie flesjes, de fijne kwastjes en de goede long lasting kwaliteit. Ook deze kleuren maken dat weer helemaal waar. Beide lakjes zijn met twee laagjes dekkend


Links: CC152 'Petrol Blue' - Rechts: CC151 'Champagne Silver'

Floor: 'Petrol Blue' en 'Champagne Silver' waren samen met 'Vintage Pink' mijn favoriete kleuren uit deze collectie. Vooral deze eerste is een super mooie herfstkleur. Zoals de naam al zegt: een petrol blauwe kleur zonder glitters. En wat ook heel mooi meegenomen is, is dat deze al in één laagje dekt!
'Champagne Silver' kan eigenlijk wel in elk seizoen. Dit is een lichte, zilverachtige metallic kleur. Normaal hou ik niet zo van shimmers en glitters, maar deze vind ik toch erg mooi. Ik verwachtte dat hij erg streperig zou lakken, maar dit viel eigenlijk wel mee. Deze dekt in twee laagjes.
Beide lakjes lakken fijn, en net zoals Marjolein ben ik helemaal fan van de dunne kwastjes.

Ook deze collectie van Trind is weer een succes. De kleuren zijn mooi, lakken fijn, en blijven lang zitten, wat we van Trind gewend zijn! 'Vintage Pink' en 'Petrol Blue' zijn naar onze mening de pronkstukken van de collectie, dus als je van plan bent een paar van deze lakjes aan te schaffen, dan zijn die kleuren zeker een aanrader!

De Trind Fall collection is te koop bij de meeste filialen van o.a. Etos en DA. De lakjes zullen voor €9,95 per stuk worden verkocht. 









 (info@sweethippos.nl)

Deze producten zijn ons opgestuurd ter review. Dit heeft echter geen
enkele invloed op onze mening en wij blijven altijd 100% eerlijk!

nRelate Posts and Homepage