9/14/2012

Wishlist - parfum, CD's en warme kleding

Jawel, het is weer tijd voor een wishlist! Het einde van de zomer komt nu echt in zicht, helaas. Ik kan er nog niet goed aan wennen. Maar een nieuwe seizoen betekent uiteraard weer lekker shoppen! Op dit moment wacht ik verlangend naar mijn salaris, kleedgeld etc, maar als ik dat eenmaal heb ga ik los! Bovendien ben ik over 5 weken en 4 dagen jarig! Jaja. Ik ga in deze wishlist even een selectie laten zien van de dingen die ik wil. Ik heb het ingedeeld in verschillende categoriën.

Parfum:












- Adidas Floral Dream: Dit parfum heb ik al eerder gehad, maar hij is helaas op. Ik vind dit parfum erg fijn voor dagelijkse dingen, zoals naar school gaan. Hij is niet te aanwezig, en dat is iets waar ik zelf heel erg van hou! Gelukkig is hij ook maar rond de €10.
- DKNY Be Delicous: Een tijd geleden liet Floor mij dit parfum ruiken in de drogisterij. Wauw, wat ruikt dat lekker! In dit parfum ruik je heel duidelijk de geur van appels terug, en dat is ook precies de bedoeling. Dit parfum staat al heel lang op mijn wishlist. Ik hoop hem te krijgen op mijn verjaardag.
- Wonderstruck Taylor Swift: Ik vind Taylor Swift echt awesome! Ik rook haar parfum toen ik in Italië bij de Douglas naar binnen liep. Ik vind hem geweldig, en hij staat dus lekker op mijn wishlist.

CD's:
- Will and the people: Sinds ik het liedje 'Lion in the morning sun' op de radio hoorde, was ik verkocht. Sindsdien ben ik alle nummers gaan luisteren. Keer op keer maakt het me weer lekker vrolijk! Ik zou het zo leuk vinden om deze cd vaak te kunnen luisteren!
- Taylor Swift - Red: Deze komt de dag voor mijn verjaardag uit, supergoede timing dus! Ik vind Taylor Swift écht cool. Als ze weer in Nederland komt, ga ik er misschien wel heen (met Soesja).
- Foster the people - Torches: Thanks to Marieke, ik ben verslaafd aan de heerlijke muziek van Foster the people. Ook hier word ik vrolijk van, en wat een geweldige baslijn!

Kleding/Accessoires:
Ik heb écht warme kleding nodig. En dan met name warme kleding waarmee ik er ook nog een beetje hip uitzie. O, wat krijg ik zin in kou als ik deze mooie truien/vesten zie!

- Vest H&M €29,95
- Trui H&M €24,95
- Trui Mango €39,95


Wat staat nog op jouw wishlist?







(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage