10/27/2012

4 outfits uit de herfstvakantie!

Nou, ik ben weer terug van mijn weekje op de Veluwe hoor. Elk jaar ga ik in de herfstvakantie met mijn gezin naar Beekbergen om daar eens uitgebreid bij te komen van die vermoeiende weken school. Het plan was van te voren al een paar outfits te bedenken die ik dan zou kunnen fotograferen in de mooie bossen daar. Één per dag, dus zeven outfits in totaal. Helaas liep dit iets anders. Gebrek aan tijd, zin (soms zat het weer echt niet mee, ugh) en gezinsleden die me wilden fotograferen maakte dat ik nog maar vier outfits overhield. Voor mij nog steeds veel, aangezien ik normaal maximaal één outfit per drie weken ofzo post.
Back to business, ik ga nu dus vier herfstoutfits laten zien die ik de afgelopen week heb gedragen.

Outfit 1 - Call It What You Want


Deze outfit stelde ik samen op een maandag. Ik kwam erachter dat ik eigenlijk alleen maar comfy kleren had meegenomen, geen ingewikkelde kledingstukken dus. Ik besloot mijn roze blouseje van Vero Moda te combineren met mijn donkerblauwe jeans van H&M, die overigens heerlijk zit. Omdat het zonder jas toch wel wat fris was, trok ik gewoon mijn leren jasje er bij aan. Het stond helemaal niet verkeerd! Tot slot heb ik nog wat spice toegevoegd om mijn studded pistol boots aan te trekken.


Leren jasje - Makro (ja, echt!)
Blouse - Vero Moda
Jeans - H&M
Pistol boots - Van Haren
Spike armband - eBay

Outfit 2 - Everybody's Got Something to Hide




De foto is bij deze outfit wat anders dan anders, I know. Ik had zin om weer wat meer met fotografie te doen en 'artistiek' te wezen. Ik lig op het tweepersoonsbed in het huisje, met op de voorkant een bos bloemen die heel toevallig bij mijn outfit pasten. Omdat het weer vrij koud was (dûh), pakte ik mijn fijne infinity scarf van de Hema erbij. Lekker makkelijk, maar toch nog stylish verantwoord. Mijn nieuwe wijnrode broek en beige blazer pasten er heel goed bij. Geen schoenen dit keer, want ik zat lekker binnen.


Sjaal - Hema
Blazer - Pull&Bear
T-shirt - H&M
Broek - H&M
Skull ring - www.jewelryz.nl

Outfit 3 - Should I Stay or Should I Go

  

Wat trek je aan als het weer nog steeds een beetje guur en koud is? Juist, lekker dikke gebreide dingen. Het rode vest van H&M heb ik inmiddels al een hele tijd, en hij is nog steeds zo shabby en kriebelig als eerst, maar dat deert niet. De dikke zwarte sjaal is ook een favoriet van mij, ik kan er heerlijk in weg kruipen. En tot slot nog mijn bergschoenen. Zo noem ik ze tenminste, wat stiekem zijn het gewoon hele chunky boots. Het bontje maakt ze heerlijk warm!



Vest - H&M
Sjaal - Coolcat
T-shirt - H&M
Shorts - Bershka
Boots - Van Haren

Outfit 4 - What it Takes

 
Toen ik deze outfit fotografeerde was ik stiekem al weer thuis, en dat kun je wel zien aan de lelijke locatie (a.k.a. mijn achtertuin), haha! Ik heb pasgeleden nog een outfit met deze kruisjestrui geplaatst, maar omdat ik veel warmte nodig had (9 graden, come on!) maakte ik er lekker nóg een outfit mee! De wijnrode broek was ook weer van de partij, wat een leuk ding is dat toch. Kan met heel veel, maar is toch een aandachttrekker. Dikke sokken erbij, warme boots en mijn outfit was bijna af. Het enige wat nog ontbrak waren wat gouden sieraden. Mijn favorieten op het moment: mijn studded ring en spike armband!


Trui - C&A
Broek - H&M
Ring - H&M
Spike armband - eBay
Boots - Van Haren

Wat trek jij het liefst aan als het herfst is?












 (info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage