10/06/2012

5x happy in de herfst

We moeten er echt aan geloven: de herfst is begonnen. We hebben het er al weken over, maar de temperaturen zijn nu echt gedaald, en het weer is er helaas ook niet veel beter op geworden. En stiekem zie ik al wat blaadjes aan de bomen die aan het verkleuren zijn. De herfst is mijn favoriete seizoen (als je het slechte weer wegdenkt), want de kleuren, het herfstzonnetje die af en toe schijnt en de chocomel, dekentjes en dvdboxen met series maken mij helemaal blij. Maar niet iedereen is blij met de herfst, denk maar aan de bekende herfstdipjes.
Is de herfst nou niet bepaald jouw favoriete seizoen? Denk dan eens aan de volgende punten.

Tumblr_m1loufvjqt1rpt2juo1_500_large

Als het koud wordt, is het (nogal) belangrijk lekker warme kleren aan te trekken. En natuurlijk kun je voor laagjes gaan om jezelf warm te houden, maar je kunt ook eindelijk weer een dikke, oversized trui, waar je helemaal in weg kan kruipen, aantrekken. Super comfy, en ook nog eens modeverantwoord. 
Tumblr_lvaa55ucci1qa9mbeo1_500_large

Eigenlijk hou ik helemaal niet zo van wandelen. Maar als de blaadjes verkleuren, dan ga ik op pad. Zoals jullie misschien wel weten heb ik een bos tegenover mijn huis, en dat bos is prachtig in de herfst. Dan vind ik wandelen heerlijk. Ben jij nou niet zo'n fan van wandelen? Neem dan je fotocamera mee. In de herfst zijn er zoveel mooie kleuren te vinden, die vragen erom om gefotografeerd te worden.

Tumblr_luzbpeixhi1qc144qo1_500_large

In de herfst wordt het nou eenmaal steeds vroeger donker. En wat ik dan super gezellig vind is om in mijn kamer een paar kaarsjes aan te steken. Daar krijg je een instant cosy feeling van. En vergeet vooral niet je geurbrander met kaneel-, koffie- of appeltaartgeur. Herfstgevoel gegarandeerd.

Tumblr_lulrk0dosi1qcmy8fo1_500_large

Nog een pluspunt aan de herfst: je kunt weer losgaan met donkere kleuren. En niet alleen qua fashion, maar ook qua nagels en make-up. Denk eens aan al die mooie herfstige tinten zoals burgundy, donkergroen, bruin en okergeel? Die kunnen nu weer uit de kast!

Tumblr_l06mc3jzxd1qzrvo0o1_500_large

En is er nou eens een sombere dag? Dan kun je altijd nog gaan relaxen. Ja, wegkruipen onder je dekentje met een flinke kop thee of chocomel met slagroom, en genieten dus. Oh, en vergeet dan ook niet dat boek te lezen wat al zo lang op je zit te wachten, of een seizoen van je favoriete serie te kijken. Of wat dacht je van eindelijk eens te beginnen aan die DIY die je al zo lang wilde doen?

En wil dit allemaal niet helpen? Denk dan eens aan dit plaatje. Genoeg redenen om van de herfst te houden :)
Tumblr_makp005q9m1ql9tfno1_500_large

Wat doe jij om happy te worden in de herfst?









  (info@sweethippos.nl)

alle foto's komen van WeHeartit.com

nRelate Posts and Homepage