10/09/2012

Can't stop listening this!

De laatste tijd ben ik weer helemaal into the music! Ik luisterde altijd wel elke dag muziek, maar de laatste tijd ben ik ook weer heel goed bezig met muziek ontdekken! Vooral Soesja inspireert me vaak om nieuwe liedjes te downloaden, maar dit keer heb ik ook een paar The Beatles nummers erbij zitten, ontdekt op aandringen van Floor!

Als eerste een aantal nummers van The Script! Vorige week dinsdagavond besloten Soesja en ik heel random en impulsief om naar hun concert op 25 januari te gaan. Ik ben nog steeds zo blij! Dat wordt mijn eerste échte concert. Na het boeken floepte ik direct in mijn The Script verslaving, en afgelopen zaterdag kocht ik hun cd. Zó leuk. Hierboven is Six degrees of seperation. Dit vind ik één van de leukste nummers van de cd.

If you could see me now vind ik ook erg mooi! Volgens Soesja gaat het nummer over hun ouders die vroeg zijn overleden, zielig! Ik vind het nummer een goede kruising tussen rap en mooi-heid, ik vind het zo leeeeuk. 

Dit nummer, Ronan, van Taylor Swift vind ik ook al zo zielig! Ze zong het op het Stand Up To Cancer festival, en als ik het hoor word ik bijna emotioneel. Deze moet je écht luisteren! 

Ik moet zeggen dat ik nog steeds niet fan ben van The Beatles, maar ik vind het wel leuk! Lang niet alle nummers zijn mijn smaak, maar Here comes the sun vind ik toch wel heel leuk! 

Ed Sheeran zit ook nog steeds in mijn favorieten. Ik luister het echt veel de laatste tijd. Ik ging zoeken naar wat andere nummers dan van de cd +! Homeless is een lekker pakkend en vrolijk nummer. 


Oke, dit nummer is eigenlijk verschrikkelijk, maar ik moest hem er gewoon even tussen zetten! Ik vind deze wel erg grappig. Op dit nummer kan ik losgaan met mijn zusje, en op de fiets heb ik hem vaak in mijn hoofd met Floor. Ja, geweldig. 

Wat is jouw muziek-verslaving op dit moment? 






(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage