10/15/2012

Catrice Ultimate Colour lipstick in Tell me a Berry-Tale


Pasgeleden kocht ik weer eens een mooie lipstick van bij Kruidvat. Ik aasde op een matte burgundy kleur van Rimmel, maar zowaar vond ik bij Catrice een kleur die er wel erg veel op leek: 'Tell Me a Berry-Tale'. Het enige verschil is volgens mij dat de lipstick van Catrice niet mat is, maar glanzend.


De lipstick zit natuurlijk weer in de zwarte, glanzende huls die we van Catrice gewend zijn. Ook staat er zoals altijd weer 'Catrice' in de lipstick gedrukt: ik vind het mooi. De lipstick zelf heeft een hele normale vorm, wat voor mij best fijn werkt.


Eigenlijk was ik niet eens meer verrast door het pigment dat deze lipstick had. Daar is gewoon helemaal niks mis mee! En toen ik hem op mijn lippen deed, gleed hij er zoals altijd weer over heen alsof er niks aan de hand was, en nog steeds erg gepigmenteerd.
De lipstick glanst wel meer dan ik van tevoren had gedacht. Niet dat ik het niet mooi vind, integendeel, maar iets minder had ik nog iets mooier gevonden. Dat staat toch net wat chiquer vind ik. Nu lijkt het net alsof ik een hele gepigmenteerde lipgloss op heb. Hierdoor heb ik ook het gevoel dat de lipstick er iets sneller afgaat dan 'normaal'. Als ik iets heb gegeten zit er nog wel wat lipstick op mijn lippen, maar de kleur is meteen al een stuk minder intens.

De kleur vind ik zo mooi en herfstig! Echt een perfecte donkere berry kleur, die op dit moment helemaal in is. In het algemeen ben ik erg tevreden over deze lipstick. Hij is gepigmenteerd en droogt mijn lippen bij lange na niet uit. De houdbaarheid had wel iets beter gekund, maar was nog steeds prima. Wel had ik het mooier gevonden als de lipstick iets minder had geglansd, maar dat hoort nou eenmaal bij 'Tell me a Berry-Tale'.

De Catrice Ultimate Colour lipsticks kosten €3,99 per stuk en zijn te koop bij Kruidvat.












(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage