10/20/2012

Gehyped op Lookbook #2!

Inmiddels zit ik al een hele tijd op LookBook, en ik begin het steeds leuker te vinden! Elke dag vergaap ik me aan al die gave outfits die mensen aanhebben: zowel jongens als meisjes. Ik heb de afgelopen tijd er weer op los gehyped, en omdat jullie het de vorige keer zo leuk vonden doe ik het met plezier nogmaals. Deze keer een beetje in de herfstsferen.


Ik heb Jessica pasgeleden helemaal ontdekt. Jessica maakt echt de meest prachtige foto's, en ze is nog maar 15 jaar. Natuurlijk ook niet geheel onbelangrijk zijn haar outfit's ook super gaaf, echt mijn stijl. Vooral deze outfit vind ik leuk, lekker herfstig met de dikke jas en sjaal en stoere boots.


Nicolina stelde deze outfit samen. Dit is een outfit die ik ook zo aan had kunnen trekken. Ik vind rood en okergeel hele mooie kleuren bij elkaar, en de kleur van het spijkerjasje vind ik ook heel mooi. De sjaal zou ik wel willen hebben. Het enige wat ik wat minder vind zijn de schoenen, maar ik moet zeggen dat die haar wel heel leuk staan.


Mijn leren jasje is een van mijn favoriete items. Het jasje van Juule vind ik stiekem nog toffer dan die van mij:  deze heeft namelijk super veel studs! Verder vind ik de kleur van de blouse prachtig. Als ik deze outfit had uitgezocht, had ik de chino vervangen door mijn zwarte skinny.


Dan nu een mannelijke LookBooker: Tony uit Parijs. Ik zeg eerlijk dat ik de hoed op zichzelf niks vind, maar op de een of andere manier staat het hem gewoon. Verder vind ik de blazer en de boots gewoon ontzettend stoer. Waarom kleed geen enkele jongen die ik ken zich zo?


De outfit van Jana vind ik zo cute! Ik heb zelf ook een berenmuts, inclusief oren. Verder ben ik echt fan van de legging, ik zoek er echt nog zo een. Volgens mij zijn die heerlijk warm! Ook de kleurencombi is gewoon weer helemaal mijn stijl, echt een leuke herfstoutfit vind ik dit.

Zou jij deze outfits hypen? En waarom wel / niet?












 (info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage