10/14/2012

Herôme Prinsessennagellak + swatch 'I Am Special'

Jullie hebben er vast al wel over gelezen: Herôme brengt een collectie uit, speciaal voor kleine prinsesjes. Wij zelf hebben niet erg veel aan deze nagellak, omdat hij speciaal bedoeld is voor kleine meisjes. Toen ik ging nadenken over mijn make-carrière tijdens mijn jongste jaren, bedacht ik me dat ik het wel héél leuk had gevonden als dit toen al bestond. Ik vond het heerlijk om lekker te tutten met mijn make-up doos van de Intertoys. Ik weet zeker dat veel kleine meisjes hiermee een stap dichter bij hun prinsessen leven kunnen komen.

Ik ontving de kleur 'I Am Special', een zoet roze kleur met een lichte shimmer. Ik vind het een schattige kleur, maar geen kleurtje die ik persoonlijk zou dragen. Meisjesachtig is hij in ieder geval wel! Ik vind het heel leuk dat er om het flesje een klein strikje zit, dit geeft net het extra beetje.


Het kleurtje dekt niet fantastisch goed, dat vind ik wel jammer! Je ziet nog duidelijk de witte randjes van nagel erdoor heen. Wel droogt de nagellak erg snel.





Wat deze nagellak natuurlijk écht geschikt voor kleine meisjes maakt, is het feit dat deze nagellak heel gemakkelijk af te wassen is. Geen paniek voor het in kleren krijgen van de nagellak dus. Met een klein beetje water en het wrijven over mijn nagels met mijn vinger, was de kleur zo weer verdwenen. Ik vind het heel leuk dat Herôme deze collectie heeft uitgebracht!

De Herôme Prinsessennagellak kost €3,95 per flesje en is vanaf deze maand te koop.



(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage