10/07/2012

Ik een smartphone chick?!

Jep, that's true! Sinds vorige week ben ik in het bezit van een smartphone. De Samsung Galaxy S2 welteverstaan! Nu kan ik ook eindelijk Whatsappen, Blogs lezen op mijn telefoon, mooie foto's maken, spelletjes doen, To-Do lijstjes maken en ga zo maar door.
Mijn tante had al wel laten vallen dat haar abonnement bijna af zou lopen, en dat ze dan een S3 zou nemen. Ik had daarop laten weten dat ik wel geïnteresseerd was in haar 'oude' telefoon, mocht ze die kwijt willen. En jawel, vorige week kwam mijn tante zwaaiend met deze telefoon op me af. It's mine!


Aan het begin moest ik nog even wennen aan het idee van mezelf met zo'n grote telefoon. Elke dag opladen en de hele dag bezig zijn met social media trok me eigenlijk niet zo. Nu heb ik ontdekt dat het helemaal niet zo 'verplicht' is als ik van te voren had gedacht. Als ik  even geen zin heb in Whatsapp, zet ik gewoon mijn Wifi uit. So smart...

Ik ben heel blij dat ik nu leuke Apps kan downloaden. Ik heb er nog niet zoveel, maar de basis dingen als Whatsapp, Twitter en Bloglovin' heb ik al. Ik hoef ook niet te veel apps, gewoon de basis dingen heb ik eigenlijk wel genoeg aan.



Ik ben er blij mee, en ik denk dat ik binnenkort niet meer terug wil naar mijn oude, ook lieve, LG huppeldepup. Ik moet zeggen dat  deze telefoon ook wel erg goed van pas komt tijdens erg saaie lessen!

Heb jij een smartphone?





(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage