10/12/2012

I'm a junkie... Grey's Anatomy, The Script etc.

Vandaag een artikel waarin ik een aantal van mijn (nieuwe) verslavingen opnoem! Want ja, ook ik ben een junk in bepaalde dingen. Misschien herkenbaar, misschien onbegrijpelijk. Als het herkenbaar is zou ik je graag welkom heten als mijn lotgenoot.

319431_393051400749450_1693210374_n_large
Grey's Anatomy.
Jep, it's true! Ik ben een Grey's Anatomy verslaafde. Ik zag een tijd geleden een aflevering van seizoen 8, en ik vond het eigenlijk wel heel leuk. Ik snapte er helaas niet zoveel van. Ik wist dat Soesja en Fleur ook erg van Grey's hielden, dus ging ik meteen informeren op Twitter of ik het ook moest gaan kijken. Het antwoord was JA! Dus: Soesja leende mij (en Floor) seizoen 1,2 en 3. In de vakantie heb ik onderweg naar Italië seizoen 1 en 2 gekeken, en daarna nog 3. Nu ben ik bezig met seizoen 4 en volgende week komt eindelijk seizoen 9 er weer op! Dan kan ik het dus écht gaan volgen. Er zit nog steeds een grote sprong tussen, maar ik vermoed dat ik het wel ga begrijpen. Ik heb er zin innn! Helaas vinden mijn ouders het niet zo leuk, maar ik ga de TV op maandagavond gewoon samen met mijn zusje opeisen.

Hardlopen.
Het klinkt misschien raar, maar ik vind hardlopen écht heel erg leuk! Ik heb al een hele tijd geleden mijn 5 km afgerond, en daarna ben ik een hele tijd voor mezelf gaan lopen. Niet echt met doel, en daardoor had ik minder zin om te gaan rennen. Gister ben ik begonnen met de 10 km, en wát vind ik dat leuk. Toen ik op school zat en zag dat de zon scheen kon ik al niet wachten tot ik kon gaan rennen, en ook na het rennen had ik alweer zin in de volgende keer. De volgende keer is morgen: Ik ga de Zuidlaardermarktloop rennen.

The_2bscript_2b_25233_2bartwork_large

The Script - #3!
Ik heb jullie wel tussen 'neus en lippen door' verteld dat ik naar het concert van The Script ga. Ik heb afgelopen zaterdag de cd gekocht en ik ben er helemaal verslaafd aan. Woensdag voelde ik me een beetje down en verveelde ik me heel erg, maar toen ik de cd opzette (lekker hard!) voelde ik me meteen weer goed. Perfect!

Photo1_large
Nutella
Nutella is écht mijn favoriete broodbeleg. Drie boterhammen met kaas achter elkaar? No thanks, ook al lust ik wel kaas... Maar 2034893 boterhammen met Nutella kan ik wel waarderen. Het is gewoon zooo lekker!

Instagram
Ik had natuurlijk wel vaak mensen gehoord over Instagram, maar aan het begin van mijn smartphone carrière dacht ik dat ik het niet zou gaan aanmaken. Uhm, jawel dus! Ik vind het heel leuk om foto's uit mijn leven te delen. Het zegt gewoon meer dan een simpele tweet! Als je ook Instagram hebt, zou ik het leuk vinden als je me volgt. Mijn naam is MarjoleinZoet.

Waaraan ben jij verslaafd? 











(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage