10/04/2012

Mijn blushes, highlighters en bronzers



Ik ben lang niet altijd gek van blush geweest. Toen droeg ik helemaal niets behalve eyeliner, mascara en soms een beetje lipstick. Maar sinds een tijdje is blush een van mijn favoriete make-upproducten. Nu ik het gebruik ziet mijn bleke gezichtje er een stuk gezonder uit. Naast blush gebruik ik ook nog wel eens highlighter en bronzer. Vandaag wil ik al mijn blushes, highlighters en bronzers aan jullie laten zien! (en ik zeg er alvast bij, dat het niet heel erg veel zijn ;)


Nou, dit is het dan, mijn blushstash. Als het goed is tel je er vijf. Veel minder dan de gemiddelde beautyblogger! Maar veel meer blushes hoef ik gewoon niet. Ik ben bang dat als ik nog meer kleuren koop, er een paar blushes komen te verstoffen, en dat zou ik zonde vinden. Deze gebruik ik eigenlijk bijna even vaak! Daarom hou ik het, lekker simpel en basic, bij vijf blushes.

Helemaal links zie je mijn nieuwste blush, 'Love & Peach' van Catrice. Dit is een matte, frisse perziktint, perfect voor in de zomer! Ik denk dat ik deze wel minder vaak ga pakken deze herfst, hij is me toch net iets te zomers. Daarnaast zie je nog een blush van Catrice: de bekende ombre blush uit de Revoltaire LE. Een perzik- en koraaltint in één, met subtiele glittertjes. Een prachtig exemplaar.
Naast de ombreblush een blush die ik het minste pak. Dit is een klein blusheje van Bourjois, in de kleur 'Rose Coupe de Foudre'. Hij is erg mooi, maar hij lijkt erg op de koraaltint uit de ombre blush.
De blush van Inglot is mijn all-time favourite! Hij is mat, donkerroze en een hele mooie herfsttint. Er begint ook al aardig een deuk in te komen.
Als laatste zie je mijn meest neutrale blush, 'Riviera Rose' van Catrice. Deze gebruik ik als ik voor een naturelle look wil gaan. Hij lijkt op het eerste gezicht mat, maar toch zitten er nog wat zilveren shimmers in.



Hierboven zie je alle swatches, in dezelfde volgorde als op de vorige foto. Eigenlijk zijn het allemaal kwalitatief goede blushes, en ik heb geen spijt van een enkele blush.





Dit zijn mijn highlighters en bronzers. I know, helemaal niet veel. Maar meer heb ik ook niet nodig, daarvoor gebruik ik het te weinig. Het eerste wat je ziet is een bronzer en highlighter in één, van Essence. Deze heb ik heel lang geleden eens uit de kortingsbak gevist. Vooral de highlighter erin vind ik prachtig, een mooie witgouden tint.
De highlighter met de vele kleurtjes ernaast is van Catrice en komt uit de Urban Baroque LE. Dit is een vrij opvallende highlighter, maar dat maakt hem zeker niet minder mooi.



Links de highlighter uit het Essence paletje, daarnaast de bronzerkleuren gemengd. Daarnaast die je de Catrice highlighter. Mooi hè?

Gebruik jij graag blush, bronzer en highlighter?








(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage