10/02/2012

Mijn tassenstash



Naar school ga ik met een tas, shoppen doe ik met een tas, mijn camera bewaar ik in een tas. Waar ik ook heen ga, ik neem een tas mee. Waarschijnlijk herken je dit meteen. Ik hoef niet oneindig veel tassen te hebben, ik ben tevreden als ik er maar één goede heb. Gelukkig heb ik wel meer dan één, en vandaag ga ik jullie al mijn tassen even showen.



Deze canvas tas kreeg ik gratis bij aankoop van mijn All Stars. Ik gebruik hem bijvoorbeeld als ik naar de bibliotheek ga, naar dwarsfluitles of als ik naar het dorp ga en veel wil kopen. Ik vind hem handig!
Het bruine tasje wat je ernaast ziet heb ik vorig jaar op de markt gekocht. Hij is lekker klein, en daarom geschikt voor als ik even kort wegga en alleen een portemonnee of telefoon nodig heb. Voor uit gaan is hij ook geschikt. Niet dat ik dat vaak doe, maar als ik bijvoorbeeld naar de bioscoop ga, neem ik deze mee!


Mijn Eastpak is al bijna vijf jaar mijn trouwe vriend. Ik vind hem wel een beetje druk, maar al mijn schoolboeken passen erin en ik vind hem gewoon zó handig! Kapot gaat 'ie ook niet. Prima!


Deze tas heb ik van mijn oma gekregen. Ze heeft hem meegenomen uit Bali. Ik vind hem heel vrolijk en leuk! Hij is lekker groot en handig, dus deze neem ik soms ook mee als ik ga shoppen.


Links zie je een roze Nike tasje. Ik gebruik hem voor gym. Niet heel speciaal, maar wel gewoon erg handig!
Rechts zie je mijn tas die ik in Italië heb gekocht. Deze gebruik ik het vaakst als ik ergens heen ga. Ik vind hem gewoon erg leuk en handig!

Heb jij veel tassen?








(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage