10/18/2012

My life in pictures - oktober #1

We zitten inmiddels op ongeveer de helft van oktober, de maand waarin de herfst officieel ingaat. De laatste twee weken waren niet veel anders dan anders, behalve dat ik samen met Marjolein naar Amsterdam ging om Soesja en Lisa te meeten. Ook is oktober weer de tijd van de Zuidlaardermarkt: voor degene die Zuidlaren outsiders zijn, dat is een markt die elk jaar wordt gehouden in ons dorp, met vuurwerk, kermis en van alles erbij, heel gezellig! Dus laat ik maar meteen gaan beginnen met de foto's van deze twee weken.


[ de maand begint met pannekoeken bakken. ik word al steeds beter erin! ] - [ een trui die ik bij H&M had besteld. uiteindelijk toch niet leuk genoeg, dus ik heb hem weer terug gestuurd. ] - [ waar ik wel heel blij mee was, was deze spike armband van eBay. hij is lekker stoer! ] - [ lekker een dagje naar Amsterdam! dit was mijn outfit: mijn denim blouse, vogeljurkje en maillot ]


[ Marjolein en ik waren nog nooit bij Bagels&Beans geweest, dus daar moesten we zeker even langs ] - [ ergens in de negen straatjes vonden we een lomography winkel! super gave camera's hadden ze daar ] - [ na afloop  lekker eten bij Vapiano ] - [ met dat wisselvallige weer zijn er veel regenbogen te zien! ]


[ vorige week was het een paar dagen prachtig weer, heel lekker door het bos naar huis fietsen dus ] - [ en natuurlijk ook weer een keer een wandeltje maken door mijn bos ] - [ wéér pannekoeken! dit keer uit de magnetron, een stuk minder lekker helaas  ] - [ met Grey's Anatomy ben ik alweer bij het einde van seizoen 3 beland. ik kan niet wachten op seizoen 4! ]


[ de Zuidlaardermarktloop! hier deed Marjolein aan mee, ik ben zo trots op haar ] - [ die dag bezocht ik ook een galerie voor school. daarna gelijk al mijn informatie in een verslag kieperen ] - [ 's avonds vuurwerk, voor mij  eigenlijk de officiële opening van de Zuidlaardermarkt. het regende keihard, maar dat gaf niet ] - [ even uitpuffen bij mij thuis met een film en drank om onszelf weer op te warmen ') ]




[ een outfit of the day: weer mijn spijkerblouse en mijn leren shortje, en rode lipstick niet te vergeten! ] - [ ik ging weer een wandeling in het bos maken en daar vond ik een heleboel kastanjes ] - [ ik en Suzanne (Marjolein's zusje) met z'n tweetjes in 'de bank' op de kermis ] - [ paardenmarkt in Zuudloarn! ]

Wat heb jij gedaan deze twee weken?












(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage