10/01/2012

My life in pictures - september

Het is precies 1 oktober, de dag dat er een nieuwe maand is aangebroken! En wat voor één is er weer voorbij. September was de maand dat ik weer naar school ging, dat ik langzaamaan warmere kleren begon te dragen en veel lekkere (én ongezonde) dingen at. Ik ga het net zo doen als de vorige keer: de foto's per vier laten zien. Kijken jullie mee naar mijn september?




[ een nieuw begin van het schooljaar, dus tijd om mijn agenda te customizen! ] - [ een outfit met herfstige kleuren... ] - [ ... maar mijn nagels mochten nog even zomers blijven! ] - [ al mijn nodige boeken gekaft - wat een werk! ]


[ rijstwafels zijn helemaal niet vies - integendeel zelfs ] - [ ik deed heel erg mijn best op deze nailart ] - [ papa nam witte Toblerone mee uit Valencia! ] - [ en ik zorgde ervoor dat we weer een keer schuddebuikjes in huis hadden. oh, how I love them... ]



[ op mijn kamer was het zo koud dat ik wel een dik vest moest aantrekken en een muts moest opzetten! ] - [ een boel nagellak om te swatchen voor de site ] - [ warme chocomel met slagroom en... schuddebuikjes? ] - [ mezelf lekker warm knuffelen met Kitty ]


[ nog meer chocola - dit maal met praliné erin, hmmm ] - [ rekenvaardigheden oefenen. helaas ben ik er echt niet goed in! ] - [ wat doe ik als ik geen huiswerk heb? juist, Grey's Anatomy kijken! ] - [ hier probeerde ik een dikke hoosbui te fotograferen. helaas is dat mislukt ]


[ afgelopen zaterdag was het flink shoppings met Marjolein in Groningen. en wat is er lekkerder dan een McFlurry na het zeulen met zware tassen? ] - [ dit is de buit! ] - [ alvast een sneak peek van wat ik heb gekocht: deze trui! ] - [ een soort van crashende computer is niet chill ]

Wat heb jij allemaal beleefd in september?








  (info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage