10/13/2012

Outfit - Black All Over




Het voelt weer als een hele tijd geleden dat ik een outfit heb gedaan. De vorige keer liep ik nog in shorts met een dunne panty en een blouseje, en nu heb ik weer een maillot en een dikke trui aan. De temperaturen dalen en dat betekent dat ik weer meer kleren aan moet doen! Maar stiekem vind ik het helemaal niet erg, maar juist leuk.


Ook maakte ik weer eens foto's binnen. Daardoor zijn de foto's een beetje donker geworden, maar dat vind ik ook wel bij de sfeer van de outfit passen. Ik besloot dit keer voor helemaal zwart te gaan: normaal wil ik altijd wel iets van kleur bij mijn outfit, maar ik moet zeggen dat al dat zwart mij helemaal niet stoort. Bovendien heb ik nog een wit accent en mijn gouden sieraden erbij.


Jullie wilden graag een outfit met de kruisjestrui die ik had gekocht. Nou, hier is hij dan! Hij is heerlijk warm en lekker oversized. Staat lekker nonchalant met het het strakke bodycon rokje en panty! Helemaal op de eerste foto zie je dat ik ook nog mijn wedges aanheb. Dit was alleen voor de mooi, want ze zijn echt killing voor mijn voeten ;)


Ik droeg er een beetje stoere sieraden bij: mijn ring met studs van H&M en mijn nieuwe spike armband van eBay. Ik vind hem zo leuk, en hij past eigenlijk overal bij!

Trui - C&A
Rokje - H&M
Maillot - H&M
Wedges - New Look
Ring - H&M
Armband - eBay

Wat vind jij van deze outfit?











(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage