10/21/2012

Quotes I love

Ik hou héél erg van mooie quotes! Ik schrijf alle mooie zinnetjes en uitspraken op in een klein boekje. Ik vind het heel leuk om hier doorheen te bladeren. Vaak zijn de quotes niet zomaar een simpele zin, maar zit er veel meer achter. Veel van die dingen herken ik dan ook! Ik ben een optimist, en hou dan ook vooral van positieve uitspraken, maar ook grappige uitspraken kan ik erg waarderen. Enjoy!

Tumblr_m5auelra1r1r9n7rxo1_500_large

Als eerste een quote uit het nummer 'Breakeven' van The Script! Ik vind het altijd erg leuk om de songteksten op te zoeken, en bepaalde zinnen in deze teksten vind ik zó mooi! Bijvoorbeeld die hierboven, zo lief.

380463_328372597173795_1156590366_n_large

Nouja, deze is gewoon erg grappig. Ik moest stiekem wel lachen toen ik hem zag, en hij is ook wel redelijk bij mij van toepassing. Ik doe niet aan afvallen, ook omdat ik vind dat ik het niet nodig heb. Ik let vaak wel op wat ik eet, maar vaak heb ik gewoon van: 'ik heb daar zin in, dus eet ik het...'

Tumblr_lqailfq8hq1qckcjqo1_500_large

Jup, zo is het gewoon! Je moet nooit in één oplossing denken, altijd meerdere scenario's en oplossingen verzinnen, dan komt (bijna) alles goed.

72831718945125190_kpuudsy5_c_large

Deze is ook gewoon erg waar. Ik maakte me een tijd heel erg druk over wat iemand van me vond, maar nu kan het me niet meer zo erg schelen wat mensen van me vinden. Een beetje natuurlijk altijd wel, maar als ik iets leuk vind of juist niet, waarom zou ik het dan doen/niet doen?

Tumblr_lyf2rjwizz1r99cdwo1_r1_500_large

Uit het liedje van Ben Howard! Ik vind het best wel een mooi nummer, met een nog mooiere tekst. Of misschien maakt de tekst het juist wel een mooi nummer.

577089_160152167441965_613640238_n_large

True, mensen zeggen nou eenmaal veel onzinnige dingen! Als onze tongen van glas waren, zou iedereen alleen maar mooie en zinnige dingen zeggen. Maar het zou dan ook wel weer een beetje stil zijn op de wereld.

Tumblr_m41uxrfabu1rvqfujo1_400_large
Die is ook sowieso erg waar!

Tumblr_m1kfvbvtwj1rqe94lo1_500_large
Haha, die moest er gewoon even tussen!

Wat zijn jouw quotes to live by?











(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage