10/08/2012

Shoplog - Groningen 29/09/12

Vorige week zaterdag had ik met Marjolein samen een shopdate in Groningen, ons staddie. In Groningen heb je weinig speciale winkels, maar bij H&M, Mango en New Look kun je altijd wel leuke kleren vinden. En dit keer slaagde ik zelfs bij C&A! Ik had echt truien nodig, dus ik heb me vooral gefocust op warme breisels. En gelukkig waren die er volop!


Ik besloot mezelf in te houden en twee truien te kopen. De zwarte trui met kruisjes (of plusjes) komt van C&A! Ik had het niet verwacht, maar bij hun tienercollectie Clockhouse hadden ze dit keer echt leuke dingen. Ze hadden ook nog een leuke trui met sterren, maar deze vond ik toch net een tikje leuker. Ik heb hem expres in een grote maat gekocht, zodat hij lekker dik,warm en oversized is. Bovendien kostte deze trui maar €12,-, echt een koopje!
Rechts zie je een burgundy trui die helaas heel veel mensen op mijn school hebben, haha. Maar toch wilde ik hem graag kopen, omdat ik hem zo leuk vond. Hij komt (natuurlijk) bij H&M vandaan, waar ze heel veel leuke truien hadden. Helaas zijn de mouwen vaak wat kort, waardoor ik ze niet echt herfstproof vond. Deze heeft gelukkig driekwart mouwen, dus daar heb ik geen last van! Dit model zit wat strakker, maar is ook erg leuk. Deze kostte €19,95.







Verder kocht ik bij H&M ook nog een hele normale maillot. Ik maak heel snel gaten in mijn maillots en panty's op de een of andere manier, en ik had echt weer een nieuwe nodig. Deze is vrij dik, perfect voor de herfst. Hij kostte me €9,95.


Tot slot kocht ik in de stad ook nog twee make-upjes. In de herfst mogen de donkere kleuren weer, en daar heb ik even flink gebruik van gemaakt. Ik had nog geen burgundy / berry lipstick, en sinds die ik die van Catrice heel fijn vind, mocht deze mee voor €3,99. Tot slot nog een lakje, dit keer in een meer bordeauxrood kleur (eerlijk gezegt weet ik het verschil niet zo goed, hihi), ook weer van Catrice. De nieuwe prijs van deze lakjes is €2,69 per stuk.
Van beide producten komen nog reviews.


En als laatste kocht ik op eBay iets wat ik al een tijdje voor ogen had: een spikearmband! Mijn broertje vond me al een emo, maar ik weet natuurlijk beter, hihi. Omdat ik nou eenmaal van gouden sieraden hou heb ik een gouden versie, maar hij is ook in zilver en gun metal te vinden. Ik heb hem vandaan bij deze verkoper en hij was ongeveer twee dollar.

Wat vind jij van deze geshopte spulletjes?








 (info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage