10/19/2012

Van alles en nog wat...

Ik heb allemaal losse dingetjes die ik jullie wil vertellen en laten zien, maar waarover ik geen heel artikel wil maken. Tijdens een inspiratie-loze bui schoot toch ineens schoot het idee in mijn hoofd om gewoon allemaal ditjes en datjes te laten zien! Dit zijn een aantal foto's van vorig weekend. Als het goed in de smaak valt, kan ik het misschien wel vaker zoiets doen, so let me know! 




Hierboven zien je mij in actie! Op de foto ben ik net gestart, want de foto's die gemaakt zijn toen ik bijna klaar was doe ik jullie niet aan. Een hanghoofd én een tomaat... Ik heb jullie al verteld dat ik mee zou gaan doen aan de Zuidlaardermarktloop. Ik loop al sinds april hard, maar de laatste weken ben ik pas écht enthousiast en fanatiek geworden. Ik keek dan ook heel erg uit naar deze loop. Ik vond het geweldig om te doen, en al het enthousiaste publiek en de andere lopers motiveerden me echt om niet op te geven. Uiteindelijk ben ik 80e van de vrouwelijke 5km lopers geworden, met een eindtijd van 30.49! Ik ben tevreden.


Mijn nummer vond ik echt leuk! Ik heb hem op mijn spiegel gehangen, als 'herinnering'. Ook kreeg ik nog een lekkere Zuidlaarderbol (dat hoort bij de Zuidlaardermarkt, gewoon een soort krentenbrood) als aandenken.


Mijn outfit van zondag! Maillot, rokje, top - H&M, Vestje - Zara, awesome pantoffels.



Dit boek lees ik voor Duits literatuur. Het tweede Duitse boek van dit jaar al, eerst las ik 'Ruhm', maar die begreep ik niet goed. Dit boek vind ik wel erg leuk en goed te doen. Ik pak hem zelfs vrijwillig, echt bijzonder... Omdat ik toch in de Duitse stemming was qua lezen, ben ik 'Blueprint' gewoon direct achter 'Ruhm' aan gaan lezen. Ben ik er ook maar weer vanaf.


Ik ben al bij aflevering 10 van seizoen 4, het gaat echt snel! Gister is seizoen 9 er eindelijk weer op gekomen.


Dit leuke kookboek kreeg elke Albert Heijn medewerker bij ons, omdat AH 125 jaar bestaat. Ik vind het echt een heel leuk boek, met dingen die ik ook écht zou maken! Hieronder wat dingen die ik het liefst nu al op eet.


Nou, deze 'Cheesecake met blauwe bessen' dus. Ik ben volgende week dinsdag jarig (17!) en omdat dat in de vakantie valt heb ik maandag de hele dag de tijd om taarten te bakken. Ik ga ze denk ik allemaal (of in ieder geval een aantal) zelf maken.


En omg, Witte chocolademousse met pure chocolade klinkt ook echt als de hemel! Jum, jum, jum! Als ik dit ga maken maak ik er een artikel (met recept) over. Klinkt dat als een goed plan?

Wat vind jij van zo'n soort artikel? Ja of nee? 












(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage