11/05/2012

Beauty By Vicky box reviews


Alweer een tijd geleden kon je een filmpje bekijken waarin we de Beauty By Vicky box openmaakten. Het was onze allereerste box die we zagen, en we werden zeker niet teleurgesteld. Er zaten echt veel leuke en verschillende producten in! Vandaag de (korte) reviews over al deze goodies.





Deze lipbalm van 'Balm Balm' bevalt me wel. Toen ik alleen al de schattige verpakking zag was ik al verkocht, en dan ruikt het ook nog eens naar rozen en andere bloemen. De balsem blijft redelijk lang op mijn lippen zitten. Dit niet met een extreem vette laag, maar gewoon een fijn, verzorgend laagje. Deze lipbalm zit sinds een paar weken standaard in mijn tas. Het helpt erg goed tegen mijn droge lippen. In een paar dagen was ik van mijn extreem droge lippen af. Ik ben fan! Dit is een full size en kost €4,90.








Dit is de Skin79 BB Cream, in de roze variant. Het is één van de meest verkochte BB Creams, en zoals jullie weten zou het de verzorgende eigenschappen van crème met het camouflerende van make-up moeten combineren. Ik heb veel gehoord over de oranje versie van deze BB Cream, en dus was ik des te meer benieuwd naar deze. Het is geen fullsize, maar er zit wel genoeg in het tubetje om het uit te kunnen testen.





Niks op mijn gezicht - alleen Skin79 BB Cream - met mijn dagelijkse make-up + bb cream

Je ziet meteen al dat mijn rode neus en wangen al een stuk minder rood zijn geworden door deze bb cream. Wel blijf je nog steeds mijn sproetjes zien. Voor mij heeft hij eigenlijk de perfecte dekking! De bb cream smeert makkelijk en zorgt voor een egaal huidje. Wel vond ik dat de bb cream iets grijs uitsloeg, waar ik al een beetje bang voor was aangezien de kleur van de crème. Wel voelt mijn huid normaal aan na het aanbrengen (alsof ik niks op heb) en blijft de crème voor mijn gevoel de hele dag op zijn plek, ik zie geen ophopingen of zoiets. Ik vind het fijn, maar aangezien mijn huid vrij goed is van zichzelf zal ik het denk ik heel af en toe gebruiken op mijn rode zones. Een full size Skin 79 BB Cream kost €18,79.







Ik heb vaak puistjes of mee-eters rond mijn neus, op mijn voorhoofd en op mijn kin. De T-zone dus. Ik reinig mijn gezicht (bijna) elke avond, en na het reinigen heb ik de 'Quick Recovery Gel' aangebracht op deze plekken. Ik heb het product een aantal weken twee keer per dag op mijn 'onzuivere zones' aangebracht. Ik merk wel dat het verkoelend werkt. Dit komt waarschijnlijk door de komkommer en limoen extracten. De plekken blijven wel goed zichtbaar, maar de puistjes verdwijnen na een aantal dagen wel geleidelijk. Het product heeft een metalen roller, waarmee de gel makkelijk over de plekken gewreven kan worden. Ik zou het product niet snel zelf kopen, omdat ik niet gigantisch veel verschil merk, maar ik vind het ook geen slecht product. Dit is een full size en kost €8,49.

Ik was heel benieuwd naar deze Lavera handcrème. Op de verpakking staat namelijk dat hij naar sinaasappel zou moeten ruiken, en laat ik nou gek zijn op citrusgeuren! Dit is een bio handcrème, waar alleen maar natuurlijke ingrediënten inzitten. De crème ruikt zoals ik verwachtte erg lekker naar sinaasappel, en gelukkig heeft het dus geen chemisch tintje. De substantie smeert erg goed uit, en je hebt dan ook maar een klein beetje nodig voor beide handen. Daarna zijn je handen een flinke tijd lekker zacht en soepel!
Een full size van de Lavera Handcrème kost €4,25.




Als laatste reviewen we deze bruisbal, die we volgens mij als extraatje bij de box kregen. Ik was eerst nog niet helemaal zeker van wat het was, en gooide het ding dus op de gok in het bad. Gelukkig begon dit schattige hartje toen te bruisen! Ik kon de geur niet helemaal plaatsen, maar het rook wel erg lekker. Helaas was het bruisen niet echt spectaculair en de geur bleef ook niet erg lang hangen. Wel leuk om een keer zo geprobeerd te hebben, zo'n bruisbal!

De Beauty By Vicky box is hier te koop voor €14,95 per maand.













 (info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage