11/01/2012

Favorieten van oktober

Zo, het is november. Op de een of andere manier weet ik dit soort artikelen precies te plaatsen op de goede dag, haha! Maar goed, we gaan het niet over november hebben vandaag, maar over oktober. Ik heb het gevoel dat mijn favorieten van deze maand nogal obvious zijn. Want wat is er nou vaker voorbijgekomen dan mijn spike armband en mijn kruisjestrui...?




- Favoriete trui : natuurlijk is mijn favoriete trui mijn kruisjes- of plusjestrui van de C&A. Hij is heerlijk warm, oversized en bovenal super leuk. Ook is hij met ontzettend veel te combineren door de neutrale kleuren. Helaas heb ik hem al wel vaak gespot bij andere meiden op mijn school, dus daar ging mijn originaliteit ;)
- Favoriete sieraad : deze armband komt uit mijn allereerste bestelling op eBay. Voorheen vond ik het maar ingewikkeld met PayPal en zo, maar ik heb toch de stap gezet en nu heb ik een ontzettend stoere spike armband. Nogmaals past deze ook overal bij, hij kan een girly outfit net een wat stoerdere touch geven.
- Favoriete broek : deze wijnrode broek (op de foto lijkt hij meer bordeaux) heb ik nu net een week, maar ik vind hem zo tof dat hij bij mijn fashion favorieten mag. Hij is ietsiepietsie te kort, maar omdat het nu dikke-sokken-en-laarzen-weer is geeft dat niet. De kleur is heel chic, en zelfs mijn opa vond hem leuk ;)


- Favoriete lipstick : bordeaux / berry / wijnrood is een van de trendkleuren van de herfst, dus deze lipstick kon echt niet ontbreken. Het is de kleur 'Tell Me a Berry-tale' van Catrice en heeft een glossy finish.
- Favoriete lipbalsem : de tijd van droge lippen breekt weer aan. Vooral ik heb hier erg last van. Veel smeren met lipbalsems is dus een must! Op dit moment is deze mijn favoriet. Ik heb hem van Marjolein gekregen voor mijn verjaardag. Hij ruikt heerlijk naar vanille.
- Favoriete nagellak : jep, weer een bordeauxrood item. 'Caught On The Red Carpet' van Catrice was mijn favoriete kleur nagellak van deze maand! Ook dit is weer een erg chique kleur.

Wat waren jouw favorieten van oktober?











(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage