11/08/2012

Films die ik nog wil zien!

Meestal kijk ik gewoon even snel een filmpje als ik thuis op de bank zit met popcorn uit de magnetron, en ik ga dus weinig naar de bioscoop om een echt nieuwe film te zien. Toch wel gek, omdat ik het hartstikke leuk vind om naar de bioscoop te gaan! Er zijn of gaan een paar films uit(ge)komen die ik graag ik de bioscoop zou willen zien, en het leek me leuk om dat met jullie te delen!

THE HOBBIT
Al een aantal jaar geleden heb ik alle Lord of the Rings films achter elkaar gezien, en inmiddels ben ik tot de conclusie gekomen dat die wel tot mijn favoriete films ever behoren. Des te meer ben ik benieuwd naar het verhaal waar het allemaal mee begon, 'The Hobbit'. Dit boek vertelt het verhaal van Bilbo Baggins, die naar overal en nergens op reis gaat. Ik vraag me af of ik deze net zo leuk zal vinden als de trilogie. 'The Hobbit' gaat rond half december in Nederland in première.

BREAKING DAWN - PART 2

Vraag me niet hoe, maar de boeken van Twilight vind ik verschrikkelijk. Toch vind ik, ondanks het soms echt slechte acteerwerk, de films geweldig. Natuurlijk wil ik ook het allerlaatste deel zien. Het is toch de ontknoping nota bene! En aangezien ik iemand ben die de boeken niet gelezen heeft ben ik super benieuwd naar hoe het afloopt. 'Breaking Dawn - Part 2' is vanaf 14 november al in de bioscoop!

ALLES IS FAMILIE
Als een groot fan van 'Alles is Liefde' moet ik natuurlijk ook 'Alles is Familie' zien. Opniew geschreven door Kim van Kooten en opnieuw zitten zo'n beetje alle bekende Nederlanders erin. Maar hey, het wordt waarschijnlijk wel weer een ontzettend leuke feel good film waarbij je kan lachen. Ik ben benieuwd! Ook 'Alles is Familie' gaat deze maand in première.

VOOR IK DOODGA / BEFORE I DIE

Het boek Voor Ik Doodga las ik ongeveer twee jaar geleden. Erg indrukwekkend verhaal. Een meisje van 17 dat kanker heeft en niet lang meer zal leven is natuurlijk wel heftig. Ik ben heel benieuwd naar wat voor film ze ervan hebben gemaakt. Ik heb geen idee of Dakota Fanning met een Brits accent een succes is, maar we zullen het zien. Deze film draait nog in de bioscoop.

Ben jij benieuwd naar deze films? En wat zijn de andere films die je misschien nog wilt zien?












  (info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage