11/19/2012

Gehyped op LookBook #3

Ik heb op dit moment, dat ik dit artikel schrijf, besloten dat ik zo'n artikel elke maand ga maken. Ik merk dat jullie het erg leuk vinden om te zien wat ik hype, en tegelijkertijd is het een soort recap voor mij, om te zien welke outfit's mijn favorieten waren deze maand. Deze keer zitten er vrij veel stoere outfits tussen, inclusief studs, franjes en luipaardprint!

BLACK/RED LEATHER

De outfit van Schirin lijkt op het eerste gezicht simpel, maar als je wat langer kijkt zie je dat die 'gewone' bordeaux broek van leer is en dat er franjes aan het leren jasje zitten. Echt, ik vind dat jasje zo cool! Lekker stoer en een beetje cowboy-ish. Ik vind het kleurengeheel ook erg mooi.

Маленький багрянец


Ik heb werkelijk geen idee wat de titel van deze outfit betekent, maar Ekaterina zou het wel weten. De kleur van de trui vind ik prachtig, en de studs erop zijn natuurlijk ook heel cool. En zeg eens eerlijk, hoe tof is dat haar van Ekaterina! Volumieus, met slag, én een middenscheiding? Chapeau.

LEATHER AND BURGUNDY SCARF

Bijna simpeler dan de outfit van Paulina kan het bijna niet. Ze heeft bijna alleen maar basics gecombineerd. Zelf hou ik ook heel erg van basics dragen, je ziet mij bijna nooit met een kledingstuk met een print. Ik vind vooral de shorts van Paulina erg leuk, zulke zou ik ook nog wel willen.

FLY LIKE AN EAGLE, T'ILL I'M FREE

Jup, weer een outfit van Ashlei. Ik denk toch echt dat zij mijn favoriete LookBooker is! Haar stijl is stoer met een vleugje girlyness. Eigenlijk hou ik van de hele outfit, behalve de kniekousen (dat is niet echt iets voor mij vrees is...). Verder vind ik het rokje en de ketting de absolute pronkstukken van deze outfit!

SUNNY SUNDAY

Om het af te maken nog een mannelijke LookBooker, Mike. Ik hypete deze outfit ten eerste om de mooie foto's, maar natuurlijk vond ik de outfit ook heel tof. De tas, de jas, de schoenen... Helemaal tof!

Welke van deze outfits zou jij hypen?












 (info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage