11/11/2012

I've got a new love!



Namelijk deze tas! Toen ik hem voor het eerst in de winkel (H&M) zag, was ik verkocht. Daarna vond ik hem op de webshop, bestelde hem bijna, en bedacht me toen dat ik hem ook voor mijn verjaardag kon vragen. Dat deed ik. Ik vroeg de tas van oma, en zij bestelde hem online. Iets te laat kwam hij aan, maar het is het wachten zó waard! Toen ik de tas in mijn handen gedrukt kreeg wist ik weer waarom ik hem zo mooi vond/vind.
Ik vind het zwarte (nep)leer, de studs, het formaat, de vakjes aan de binnenkant, echt álles mooi!












De tas heeft een perfect formaat voor mij. Er passen nét geen schoolboeken in, maar aangezien dat ook niet mijn bedoeling was is dat geen probleem. Als ik nu ergens heen ga kan ik mijn portemonnee, telefoon, een boek, ipod, sleutels, notitieboekje, flesje water en wat ik maar wil lekker in deze tas gooien.



Ik kan niet stoppen met blij zijn over deze tas. Ik vind hem geweldig, zoals je ook wel kunt merken aan dit artikel.

Deze tas komt van de H&M en kost €39,95. De afmetingen zijn 25x34 cm! 













(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage