11/25/2012

Mijn armbanden

Armbanden zijn naast kettingen mijn favoriete soort sieraden. Armbanden geven een outfit vaak een extra effect en ook vind ik het in de zomer erg leuk om mijn arm lekker vol te krijgen. Ik koop dan ook vaak bandjes op plekken waar ik kom. Anyways, ik heb niet een erg grote armbandenstash, maar toch vind ik het leuk om ze aan jullie te laten zien. Ik heb een bescheiden stash, waarvan ik het meeste wel draag. Kijkt u maar mee!


Zoals je ziet: niet veel, wel lekker kleurrijk.


Deze armband is van (nep) leer, met leuke studs en diamanten steentjes erop. Deze armband is lekker rock! Ik draag deze niet erg veel, maar wanneer ik hem draag denk ik altijd: Deze moet ik vaker dragen!


Een mengeling van verschillende armbandjes die ik om mijn arm geschoven had voor de foto. Links twee gestreepte bandjes van de H&M, daarnaast een armbandje met blauwe kraaltjes, een strikje en een roosje. Dit armbandje is van het sterrenbeeld Schorpioen. Bij deze armbandjes was ik blijkbaar schorpioen, ook al ben ik meestal een weegschaal. Ik zit net op de rand! Helemaal rechts een armbandje die ik al heel lang heb, met zwarte, zilveren en pareltjes eraan.


Deze vind ik erg leuk, en zit ook helemaal vol met kleurtjes die ik erg mooi vind! Paars, brons, pareltjes en goud.


Deze houten variant komt van Bali, en heb ik van mijn oma gekregen. Oma gaat daar elk jaar heen op vakantie! Ik vind hem heel leuk, vooral in de zomer. In de zomer draag ik meer armbanden, omdat ik dan natuurlijk blote polsen heb.


Dit setje van een stuk of tien armbandjes vind ik erg mooi bij elkaar passen, wat natuurlijk ook de bedoeling is, aangezien dit setje bij elkaar hoort. Ook deze kleuren vind ik leuk.


En in dezelfde kleurtinten ook dit armbandje. Ook deze vind ik zó leuk! Ik vind alles leuk trouwens, maar dat komt omdat ik laatst mijn sieraden heb uitgezocht en de dingen die ik niet mooi vond en nooit droeg heb weggegooid. Alleen de leukste bleven over.


Ik vind het heel schattig dat aan het linker bandje een olifantje hangt. Toen ik dat zag, was ik verkocht! Als ik rode sieraden draag, lijkt mijn huid op de een of andere manier iets minder rood. De rechter is ook gewoon cute.


En als laatste, maar zéker niet de minste: Mijn pandora armband. Dit is mijn juweeltje uit mijn collectie. Ik heb hem nu al iets van 5 jaar, en ik krijg er af en toe een bedeltje bij. Hij is nu wel zo goed als vol, maar ik vind alle bedeltjes erg mooi. Ik draag hem met plezier.

Zoals ik al zei: Niet erg veel, wel erg leuk! Sinds mijn verjaardag draag ik altijd mijn horloge om de linker arm, dus passen daar geen armbanden meer bij. Om mijn rechter arm doe ik ze dan dus maar, alleen is dat weer lastig met schrijven. Altijd een dilemma!

Hou jij van armbanden?














(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage