11/15/2012

My life in pictures - november #1

We zijn weer net over de helft van de maand november, en dat betekent weer een 'my life in pictures'. Het valt me op hoe leuk jullie deze artikelen vinden, super tof! Gelukkig vind ik het zelf ook erg leuk om te doen ;) Ik moet wel zeggen dat deze twee weken weinig interessant waren. Het bestond namelijk voornamelijk uit leren! Ja, inmiddels is mijn proefwerkweek weer voorbij, maar ik heb wel moeten bikkelen hoor. Omdat de periode bijna afgelopen is, moet ik ook nog aardig wat verslagen maken voor volgende week. Het leven van een scholier is always hard... Verder krijgen jullie natuurlijk nog wat food pictures te zien, want ooh, wat heb ik toch weer lekker en ongezond gegeten. Kijken jullie mee?



[ de eerste keer sinds de herfstvakantie dat ik mijn krantjes weer deed ] - [ Marjolein kwam langs voor thee na haar werk en daar bakte ik even een huge brownie bij ] - [ wat doe je als leerontwijkend gedrag? juist, een lieveheersbeestje op je nagel tekenen ] - [ gezellige kaarsjes aan bij het leren ]

[ yay, een tien op mijn Frans woordjes op WRTS ] - [ ik ben heel blij dat ik, als ik uit mijn raam hang, de mooie zonsondergang kan bekijken ] - [ mama maakte, omdat ik toetsweek had, een groot toetsweekmaal klaar. het werd Chinees! ] - [ weet je wat ik nou zo'n leuk moment vind? als ik de nieuwe Nutella pot open mag maken! ]



[ tussen het leren door zou ik eindelijk mijn denim giletje gaan diy'en. helaas liep het uit op een catastrofe: het giletje werd groen (?!) en rare vlekken overal ] - [ de volgende drie foto's gaan allemaal over mijn H&M bestelling! op de eerste zie je het bonten giletje, welke vorige week al op het blog kwam. op de tweede zie je een witte trui, maar helaas was deze niet zo'n succes. als laatste zie je een rokje wat ik niet eens besteld had! het was een hele keurige, knielange rok, maar wel met een sexy rits over mijn kont. nee, die twee dingen gingen terug ]



[ op de foto zie je het ontzettend kleine kalfje waar Marjolein en ik altijd 'aaawh' naar roepen als we hem tegenkomen tijdens het fietsen ] - [ nog meer toetsweekvoer: pancakes volgens het recept van Marjolein. ontiegelijk lekker! ] - [ deze week niet één, maar twee Grazia's . een ervan is de budgetspecial die  nu in de winkel ligt ] - [ even ontspannen met een zak chocoladepepernoten ]


[ mijn bolhoedje weer eens op. dat heb ik veel te weinig! ] - [ een nieuwe Photobucket. het design is mooi, maar het werkt helemaal niet fijn! ik ben dus mooi weer teruggeswitched naar de oude versie ] - [ mama heeft Angry Birds Star Wars op haar tablet geïnstalleerd, en ik ben verslaafd ben ik bang... ] - [ een zooi op de keukentafel omdat ik met vanalles tegelijk bezig was ]

Wat heb jij gedaan deze twee weken? 











 (info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage