11/03/2012

My life in pictures - oktober #2

Zoals ik in het 'favorieten van oktober' artikel al zei, is de maand oktober voorbij. En dan kan ik natuurlijk niet om het tweede deel van 'my life in pictures' heen! De laatste twee weken van oktober stonden in het teken van eerst stressen, toen relaxen, verjaardagen vieren en lekker maar ongezond eten. Kijk je mee?

[ happy skull ringh van Jewelryz.nl gewonnen bij Danique ] - [ tijdens de herfstvakantie zat ik in een huisje met mijn gezin op de Veluwe. klinkt saai misschien, maar dat was het helemaal niet. vooral niet omdat Marjolein me Grey's Anatomy had meegegeven :) ] - [ ook  nam ik veel boeken mee. 'Een schitterend gebrek' las ik voor Nederlands ] - [ browniepudding met slagroom. zoooo lekker! ]

[ een softijsje eten met mama tijdens het shoppen in Apeldoorn ] - [ de broek die je op de foto ziet kocht ik bij H&M! ] - [ en ook kocht ik deze cadeautjes voor Marjolein die die dinsdag jarig was ] - [ zo ongezond, maar zo nodig als je ongesteld bent: chocola ]




[ de ontzettend lekkere cheesecake die ik bij Marjolein te eten kreeg ] - [ Nutellaaa! ik heb het weer helemaal herontdekt ] - [ afscheids 'dineetje' (lees: vreetfestijn) op de camping ] - [ weer thuis. mijn broertje heeft een Xbox gekocht en is nu al verslaafd ]


[ dit zag ik toen ik wakker werd in mijn eigen bedje: de zon! ] - [ een soort van outfit of the day. het giletje ga ik zo snel mogelijk diy'en! ] - [ doordat ik het zo 'druk' heb, ben ik er nog niet aan toe gekomen om de Grazia te lezen ] - [ tijdens het leren en huiswerk maken voor school stond het Greatest Hits album van The Beatles op ]



[ gek doen met Marjolein en Marieke, die bij ons in 't deurpie kwam chillen! ] - [ na het eten (pastaschotel à la Marjoleins zusje) lekker chocoladefonduen met aarbeien, bananen en lange vingers. ] -[ de toetsweek zit eraan te komen, en gewapend met mijn laptop en schrijfblok ging ik keihard aan de slag ] - [ onze wasmachine was kapot, en dit is onze nieuwe! Fancy hè? ] 

Hoe was jouw oktober?












 (info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage