11/10/2012

New In - bonten giletje


Afgelopen zaterdag deed ik weer eens een H&M bestelling, om mezelf alvast te belonen voor het harde werken voor de toetsweek (ahum). Ik bestelde in totaal drie dingen, maar helaas vond ik de witte knit niet zo leuk en bleek het leren rokje ineens een zakenmevrouw meets sexy exemplaar? Die gingen dus weer terug. Maar het derde ding uit mijn bestelling, iets wat ik normaal nooit zou kopen, zou ik wel houden Wat dat was? Een bonten giletje. Nep, dat wel.

Stiekem heb ik deze al een hele tijd geleden in de winkel zien hangen. Toen had dit ding al een bepaalde aantrekkingskracht op mij, maar helaas vond ik hem toch wel aan de prijs: €29,95. Voor zo'n giletje? Too much for budget babe Floor! Toen er weer eens een actie was met een kortingscode in de online shop, kon ik hem natuurlijk voor veel minder krijgen, en dat deed ik. Ik haalde maar liefst 50% van de prijs eraf! Vijftien euro vond ik al veel beter.


En daar kwam hij dan in mijn pakketje en ik was heel erg benieuwd. Wat zou hij wel ├ęcht zo leuk zijn als ik dacht? Gelukkig was hij dat, en mocht ik dit schatje verwelkomen in mijn kledingkast. Hij is lekker zacht, past goed en is ook nog een beetje warm.


Jep, me loves dit giletje, ook al dacht ik altijd dat bont een beetje ordinair was. Maar guess what, als je het mooi combineert komt het allemaal goed :) Een volledige outfit volgt nog!

Wat vind jij van dit giletje? Zou jij zoiets kopen?












(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage