11/12/2012

Outfit - bordeaux & faux fur

Afgelopen zaterdag konden jullie zien dat ik een bonten giletje gekocht had: jullie meningen waren allemaal wat verdeeld, hihi. Ik had nog een outfit beloofd met dit schatje, en hier is hij dan. Ik besloot om, net zoals in de vorige post, hem met bordeaux te combineren. De kleuren staan heel herfstig met elkaar. Verder besloot ik de kleuren simpel te houden, maar wel een accessoire toe te voegen wat ik niet heel vaak draag: mijn bolhoedje! Aangezien hij zou afwaaien op de fiets, heb ik hem niet vaak op, maar voor deze outfit maakte ik een uitzondering.




Ik maakte weer eens foto's binnen, omdat het, net toen ik foto's wilde gaan maken, het begon te regenen. Gelukkig heeft mijn kamer een aantal plekjes waar ik aardige resultaten krijg. Dit plekje, voor mijn kast, had ik nog niet geprobeerd. Door het licht wat door de ramen kwam waren de foto's nog oké geworden. Helaas was ik vergeten nog wat rondzwervende spullen zoals een teddybeer (?!) en weggemoffelde papieren op te ruimen. Hope you don't mind!






Eerst had ik deze outfit zonder hoedje gepland, maar omdat ik niet echt passende accessoires kon vinden heb ik uiteindelijkik toch maar weer dit bolhoedje gepakt. En stiekem vind ik het nog best oké staan! Zoals ik al in 'het intro' vertelde, had ik het (nep)bonten giletje gecombineerd met mijn bordeauxrode trui van H&M. Verder wilde ik de outfit gewoon weer afmaken met zwart (wanti k hou van zwart), en trok dus mijn zwarte broek plus wedges aan.








Wat een béétje jammer is, is dat ik er achter kwam dat alles, behalve de wedges (New Look), weer van H&M komt. Can't help it, want H&M is mijn favoriete winkel!

Wat vind jij van deze outfit?












 (info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage