11/02/2012

Outfit - I Dream About NYC

Een hele tijd had ik heel weinig inspiratie voor outfits, en nu heb ik ineens hierna nog twee outfits klaar liggen. Met een paar nieuwe kledingstukken kreeg ik direct weer zin om me 'bijzonder' te kleden. Bij deze outfit een andere fotograaf dan normaal, namelijk de gezellige Marieke, die een middag en avond langs kwam om met Floor en mij te chillen, eten en foto's te maken. Hiervan hebben jullie de foto's al gezien. Bij deze outfit draag ik een nieuwe bordeaux rode short en een nieuw shirt. In de winkel bedacht ik me al dat dat een leuke combinatie ging worden, en zelf ben ik ook best tevreden met deze outfit. Oké, op naar de foto's!

 




Onbewerkt!


Die rechter foto moest er gewoon bij...




Shirt - New Look
Shorts - Yes or No
Maillot - H&M
Vestje - Zara
Schoenen - Brunotti
Horloge - Oozoo













(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage