11/06/2012

Outfit - Loving him was red

Deze outfit heeft als titel een lyric uit één van mijn favoriete nummers op dit moment: 'Red' van Taylor Swift. Niet alleen dat nummer, maar de hele cd is geweldig. Daar gaat het niet om in dit artikel, dit artikel draait om mijn outfit! Ik had écht een nieuwe broek nodig, en omdat er 2e halve prijs op alle broeken was bij Rinsma kocht ik twee broeken. Een zwarte, en deze rode. Een rode broek was niet iets wat ik in eerste instantie dacht vaak te dragen, omdat het toch best opvallend is, maar ik vind het super!







































Ik ben erg blij met deze broek, en ik vind het ook leuk om een keer iets te dragen waarvan ik dacht dat ik het niet leuk zou vinden. Ik vind het dus wél leuk!

Broek - DEPT 
Trui - We Woman 
Ketting - Bijoux Brigitte
Schoenen - Brunotti
Horloge - Oozoo















(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage