11/20/2012

Random Things #2

Tijd voor een random, personal artikel! Meer dan een jaar geleden plaatste ik ook een personal artikel die over meerdere dingen tegelijk ging, en vandaag doe ik dat weer! Ik heb jullie namelijk weer wat kleine dingetjes te vertellen, die eigenlijk niet heel interessant zijn, maar die ik toch wil delen. Do you get it? 

Party Chick!
Tot voor kort was ik nog nooit uit geweest. Het leek me ergens wel leuk, maar de stap vond ik toch erg groot. In de herfstvakantie gooide ik eindelijk het roer om: Samen met Janneke ging ik lekker uit in Groningen. Het begon heel awkward, omdat we niet wisten waar we heen moesten. Gelukkig kwam Marieke ons redden en liet ons de leuke plekjes zien. Ik vond het zó leuk! Afgelopen vrijdag was het bovenbouw feest van onze school. Het thema van dit feest was 'Sensational White', dus droeg ik een nieuwe, witte top.

Het feest was echt gezellig met Floor en heel veel andere mensen van school. En ik kan nu denk ik wel zeggen dat ook ik het uitgaansleven heb ontdekt. Ik kan niet wachten tot ik weer mag. In de kerstvakantie staat al een andere soort bloggersmeet dan normaal geplanned: Soesja, Lisa, Marieke, Floor en ik gaan met zijn vijven lekker uit in Groningen en daarna logeren we met zijn allen ergens (we weten nog niet waar!). Ik kijk er naar uit.


Sinterklaas! 
Ik ga dit jaar drie keer Sinterklaas vieren: Met mijn ouders en zusje, met mijn familie en met een groep bloggers. Ik heb alle lijstjes binnen, en ga binnenkort maar eens goed beginnen met kadootjes kopen. Ik vind kadootjes kopen altijd erg leuk, en ik kan me er helemaal in verliezen (als in: teveel geld uitgeven). Wat ik ook een voordeel vind aan Sinterklaas is alle gezelligheid in het dorp, want de feestverlichting hangt weer in de straten! Ook zijn alle etalages zo leuk ingericht, en we mogen nu weer écht legaal pepernoten eten. Ik heb ze van te voren ook al gegeten, maar ze maken het Sinterklaas gevoel gewoon helemaal compleet. Binnenkort wil ik ook weer zelf pepernoten bakken.

Survived de toetsweek!
Met hele goede cijfers. Ik moet nog twee cijfers terug krijgen: wiskunde en natuurkunde, waar ik allebei een beetje bang voor ben. Maar dat mag de pret voor mijn andere cijfers niet drukken. Ik heb namelijk al 6 voldoendes binnen. Het laagst tot nu toe is een 6 op Aardrijkskunde, en verder heb ik alles in de 7 en Economie is zelfs een 8.2! Ik heb nog nooit zo'n goede toetsweek gehad.

Stumbleupon!
Ik ontdekte via Marieke een hele leuke site: www.stumbleupon.com. Ik vond het in het artikel van Marieke zo leuk klinken, dat ik meteen een account aanmaakte. Hier kun je je interesses opgeven, ik koos bijvoorbeeld Food, Beauty, Fashion, Jewelry en Books. Er komen allemaal hele random en leuke sites voorbij. Ik heb bijvoorbeeld al een leuke webshop voor ringen ontdekt en heel veel lekkere recepten. Ook kwam ik de volgende quote tegen:


Ik vond hem zo mooi en zó ontzettend waar, dat ik hem meteen even deelde via Instagram! Ik ben het helemaal eens met deze quote. Ik denk dat als iedereen zich hier aan zou houden, het leven voor iedereen een stuk leuker wordt.

Hardlopen!
Met hardlopen ben ik nog steeds bezig, en over 20 trainingen kan ik als het goed 70 minuten achter elkaar rennen. Ik loop met de Podcasts van Evy, en ik vind het heel erg fijn. Ik heb al meerdere keren een training van 30 minuten gehad, waardoor ik dat nu erg goed vol houd. Dit werkt zo veel beter dan elke training weer meer rennen, dan krijg ik sneller last van demotivatie en blessures. Ik ga het redden! Wel heb ik de afgelopen tijd iets minder gerend, omdat ik tijdens en vlak na de toetsweek echt iets té lui was. Ik heb lekker veel films gekeken, gelezen en gechilld. Dat had ik nodig. 

Mijn afgelopen weken waren echt leuk, en de aankomende weken worden ook erg leuk. Toen ik iets wilde afspreken met mijn nichtje kwam ik erachter dat ik bijna elk weekend nu wel een aantal (leuke) dingen te doen heb. Zo hoort het! 

Wat heb jij de afgelopen tijd gedaan? Wat ga je nog doen?












(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage